خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت هماهنگی اشتغال بهزیستی فارس:

راه اندازی 20 کارگاه تولید ماسک در سطح استان/ توزیع بیش از 7 هزار بسته معیشتی در بین خانواده ها بی بضاعت

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۱۵۶

سرپرست معاونت هماهنگی موسسات مراکز غیردولتی، اشتغال ومشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی فارس با بیان اینکه تاکنون جهت کنترل،پیشگیری و جلوگیری از شیوع کرونا 20 کارگاه تولید ماسک در سطح استان راه اندازی شده است افزود: ظرفیت روزانه تولید این کارگاه 51 هزار عدد ماسک و 500 دست لباس گان است.

به گزارش ایلنا، پریسا زارعی با اشاره به میزان تولید محصولات بهداشتی و ماسک ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون کارگاه ها و مراکزو موسسات خیریه و کارگاه های اشتغال تحت نظارت سازمان بهزیستی استان توانستند حدود 950 هزار عدد ماسک و 3200 دست لباس گان تولید کنند این در حالیست که این طرح ها زمینه اشتغال را برای 302 نفر را فراهم کرده اند.

 وی خاطر نشان کرد: همزمان با شیوع این بیماری معاون هماهنگی موسسات غیر دولتی اشتغال و مشارکتهای مردمی با بررسی شرایط گروه های هدف و شناسایی افرادی که به دلایل متعددی شغل خود را از دست داده اند و با حمایت خیرین و موسسات خیریه تحت نظارت سازمان بهزیستی استان بیش از 7 هزار بسته معیشتی و 2 هزار برگ ژتون نان در بین خانواده ها تهیه و توزیع کردیم.

زارعی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه کودکان کار هم گفت: تهیه و توزیع 1000 بسته معیشتی و همچنین مواد بهداشتی ، دستکش و ماسک و توزیع این اقلام در بین کودکان کار از دیگر اقدامات انجام شده  این حوزه محسوب می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز