خبرگزاری کار ایران

برگزاری ویژه برنامه های هفته کار و کارگر سال 99 بر بستر فضای مجازی و رسانه ای

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۱۲۹

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس در جامعه، عمده ی برنامه های هفته کار و کارگر در سطح استان امسال بر بستر فضای مجازی و رسانه ای برگزار خواهد شد.

مهرداد جهاندیده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر افزود: در راستای دستورالعمل معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی، ویژه برنامه های هفته کار و کارگر در استان همانند سایر نقاط کشور بصورت مجازی و رسانه ای برگزار می شود.

وی اظهار داشت: بالغ بر 250 عنوان برنامه با همکاری سازمان بسیج کارگری، خانه کارگر و واحدهای کارگری سطح استان امسال به مناسبت هفته کار و کارگر پیش بینی شده است که بخش عمده آن بصورت مجازی و با استفاده از ظرفیت رسانه ای و بخشی دیگر نیز به شکل محدود با رعایت ضوابط بهداشتی برگزار می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با اشاره به این برنامه ها گفت: مطلع ویژه برنامه های هفته کار و کارگر عطر افشانی گلزار مطهر شهدا خواهد بود که بصورت محدود در سراسر استان برگزار می شود.

جهاندیده افزود: ویزیت رایگان و غربالگری کارگران در محیط کار با همکاری شبکه بهداشت و درمان و خانه های بهداشت کارگری به منظور پیشگیری از بیماری کرونا به شکل ویژه در ایام منتسب به هفته کار و کارگر انجام می شود. 

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه عکس موبایلی با موضوع "کار در کرونا" و رعایت موارد بهداشتی و نکات ایمنی در محیط کار یکی دیگر از برنامه ها خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تاکید کرد: امسال برنامه دیگری که بطور ویژه در هفته کار و کارگر دنبال خواهد شد، تجلیل از خادمان سلامت و کادر درمانی بیمارستان ها خواهد بود.

جهاندیده افزود: بدنبال این هستیم تا با همکاری بسیج کارگری و کمک خیرین، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تقارن هفته کار و کارگر با ماه مبارک رمضان، طرح رزمایش مومنانه و کمک به کارگران آسیب دیده از کرونا را اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: توزیع بسته های سلامت  ویژه پیشگیری از کرونا، برگزاری مسابقات ورزشی و محفل انس با قرآن، عرضه کالای اقساطی در فروشگاه های منتخب به جامعه هدف و دیدار با خانواده معظم شهداء کارگر بخش دیگری از برنامه های هفته کار و کارگر در سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز