خبرگزاری کار ایران

تلاشهای فرهنگی نوجوان دامغانی در عرصه مقابله با کرونا تجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۱۲۲

با حضور مدیر کل فرهنگی اجتماعی استانداری سمنان، نوجوان دامغانی که در عرصه مقابله با ویروس کرونا با همت و تلاش خویش اقدام به تهیه و تنظیم عکس نوشته های زیادی که حاوی پیام های مراقبتی و نکات بهداشتی نموده بود مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، این مراسم که بدلیل قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در فضایی ساده و صمیمی بدون خروج از منزل صرفا در حیاط خانه با حضور رئیس کمیته بهداشت و سلامت ستاد مبارزه با ویروس کرونا استان سمنان برگزار شد ضمن اهدای لوح تقدیر به همراه  هدایایی ارزنده از این‌نوجوان فعال تجلیل به عمل آمد. 
 
 مدیر کل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری بیان کرد: امیدوارم این حرکت خود جوش سرآغازی باشد که در ایام پساکرونا در عرصه های مختلف اجتماعی تداوم یابد.
 
امیر بینایی افزود: باید زمینه مشارکت سایر دانش آموزان و نوجوانان نیز در گستره فعالیت های اجتماعی بیش از پیش فراهم آید.
 
 همچنین در این مراسم آوا حسن بیگی نیز ضمن خیر مقدم و تشکر از امیر بینایی مدیر کل فرهنگی و اجتماعی استانداری سمنان و ابراز خرسندی از توجه ویژه ای که نسبت به فعالیت های وی شده است متعهد گردید که این حرکت فرهنگی را در آتیه بین همسالان خود توسعه و گسترش داده و ادامه این روند را تقویت نماید.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز