خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار خبر داد:

پنج هکتار از اراضی کشف رود مشهد در فرودین ماه درختکاری شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۱۲۰

معاون خدمات و محیط زیست شهرداری مشهد گفت: در فروردین ماه امسال بیش از پنج هکتار از اراضی "کشف رود" در این شهرستان درختکاری شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مهدی یعقوبی در جریان بازدید از عملیات احیای کشف رود، افزود: هفت هکتار از اراضی بستر و حاشیه کشف‌رود نیز تسطیح و آماده سازی شده است.

وی ادامه داد: تاکنون اقدامات بسیار خوبی در حاشیه رودخانه کشف رود، حد فاصل پل  کلات تا خین عرب صورت گرفته و احیای این روخانه با مدیریت واحد و هماهنگی سایر دستگاه‌های متولی با عزم جدی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری مشهد در راستای ساماندهی کشف رود، نسبت به تهیه طرح و تصویب مطالعات نهایی اقدام کرده است گفت: بخشی از اقدامات شهرداری در این راستا، حفظ و حراست از اراضی تحویلی و تامین نیرو و تجهیزات لازم، اجرای طرح های بهسازی، احیای بستر کشف رود و سرشاخه ها، توسعه کمربند سبز، ایجاد رود پارک و ایجاد زیرساخت های توسعه گردشگری محدوده از طریق منابع مالی داخلی، منابع حاصل از اجرای طرح، اعتبارات دولتی، اعتبارات تخصیصی دستگاه‌های متولی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بوده است.

یعقوبی افزود: همچنین فاز اول تصفیه خانه چرمشهر در اسفند ماه پارسال افتتاح شد و برای افتتاح کل پروژه در سال جاری نیز برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: اجرا و ارتقای تصفیه خانه‌ها با رعایت استانداردهای لازم و مطابق طرح های مصوب شامل تصفیه خانه‌های طبرسی و کالورت التیمور نیز از طریق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال پیگیری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز