خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون هوشمندسازی شورای شهر شیراز عنوان کرد:

تسریع پاسخگویی به درخواست‌های مردمی با اجرای طرح‌های هوشمندسازی/روند ثبت درخواست‌ها در سامانه شهروندسپاری در حال تکمیل است

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۰۰۱

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای شهر شیراز گفت: با اجرای طرح‌های هوشمندسازی سرعت پاسخگویی به درخواست‌های مردمی افزایش و سفرهای غیر ضرور درون شهری کاهش یافته است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، لیلا دودمان با اشاره به برگزاری بیست و دومین جلسه مشترک کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات و شهرسازی و معماری شورای شهر شیراز که به صورت حضوری و ضمن بازدید از خدمات غیر حضوری معاونت معماری و شهرسازی و شهرداری الکترونیک انجام گرفت از بحث و بررسی خدمات هوشمندسازی و اقدامات صورت گرفته در این سازمان گفت.

وی با اشاره به طرح‌های هوشمندسازی که در مجموعه‌های شهرداری شیراز در حال انجام است، به اثرات مثبت این طرح‌ها در تسریع انجام امور مربوط به شهروندان و پاسخگویی بالا به درخواست‌های مردمی اشاره کرد.

دودمان با تاکید بر اینکه با شیوع ویروس کرونا همکاری بین سازمانی افزایش و سفرهای درون شهری شهروندان کاهش یافته، از لزوم تقویت هرچه بیشتر سیستم‌های هوشمندسازی در ادارات و سازمان‌های شهرداری گفت.

این عضو شورای پنجم با تاکید بر اینکه با دقت در انجام تجزیه و تحلیل‌ها، هم مدت زمان بررسی کاهش و هم سرعت انجام کار افزایش داشته است، تصریح کرد: پیش از بحث کرونا برای انجام این امور 18 مرحله اداری و سفر درون شهری وجود داشته که یک ماه به طول می‌انجامیده اما اکنون ظرف مدت یک روز طرح معماری بررسی و تمامی نقطه نظرات به مخاطب خود ارائه می‌شود.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد: گزارش‌ها نشان می‌دهد بالغ بر 57 طرح معماری در یک روز، به لحاظ فضای سبز، آتش نشانی، تاسیسات و ... بررسی شده که هم موجب تسریع امور شده و هم امکان حضور شهرداران مناطق در این بررسی‌ها فراهم بوده است.

دودمان با اشاره به جزئیات پروژه شهروندسپاری نیز گفت: سامانه‌ای تحت ویندوز و موبایل تعریف شده که در این سامانه، شهروند پس از ورود می‌تواند استعلامات را بر اساس کد نوسازی ملک جست‌وجو کرده و نسبت به ثبت درخواست اقدام کند.

او اضافه کرد: از 19 فروردین ماه سال جاری قابلیت ثبت درخواست استعلام غیر آپارتمان مسکونی، پروانه، پایانکار و عدم خلاف ملک به سامانه شهروندسپاری افزوده شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز