خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره صمت خلیل آباد به ایلنا خبر داد؛

توزیع اقلام طرح تنظیم بازار قبل از ماه مبارک رمضان در شهرستان

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۸۴۰

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلیل آباد گفت: قبل از ماه مبارک رمضان اقلام طرح تنظیم بازار با رعایت نکات بهداشتی در سطح شهرستان شامل روغن، برنج، گوشت منجمد و شکر توزیع خواهد شد.

مجید مسروری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: در جلسه ستاد تنظیم بازار مصوب شد ساعت کاری نانوایی ها فقط در شیفت ظهر تعطیل باشند و حتما با توجه به عدم تجمع در ساعات قبل از افطار طرح فاصله گذاری اجتماعی را مد نظر قرار بدهند.

وی با بیان اینکه در بحث ارزاق عمومی هیچ گونه کمبودی در سطح شهرستان نداریم افزود: جهت طرح تنظیم بازار بزودی در سطح شهرستان 32 تن  برنج هندی، 8 تن روغن  ، 9 هزار کیلو گوشت منجمد برزیلی 16 تن  گوشت منجمد مرغ  توزیع خواهد شد.

رئیس اداره صمت همچنین از قیمت پیشنهادی حلیم و زولبیا و بامیه جهت ماه مبارک رمضان توسط اصناف خبر داد و اظهار داشت: هنوز  قیمت این دو اقلام مصوب نشده است ولی حلیم هر کیلو 10 هزار تومان و زولبیا و بامیه کیلویی 18 هزار تومان پیشنهاد شده است که در دست بررسی است.

مسروری با بیان اینکه با توجه به بازگشایی بازار، اصناف پروتکل های بهداشتی را حتما رعایت کنند و رستوران ها و اغذیه های سطح شهر همچنان باید بیرون بر باشند افزود: بایستی اصناف در سامانه سلامت ثبت نام کنند و کد رهگیری سلامت را در محل واحد صنفی خود نصب کنند که چنانچه ثبت نام نکنند و پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، بدون تعارف پلمب خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز