خبرگزاری کار ایران

رئیس شبکه بهداشت و درمان جاسک خبر داد:

جانباختن کودک 6 ساله بر اثر عقرب گزیدگی/ تکرار یک حادثه تلخ ظرف 4 روز/ "جاده‌های مرگ" در جاسک

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۷۴۹

رئیس شبکه بهداشت و درمان جاسک از جان باختن کودک 6 ساله براثر عقرب گزیدگی جان باخت.

به گزارش ایلنا، احمد چنگایی با اشاره به مرگ یک پسر بچه ۶ ساله جاسکی بر اثر عقرب گزیدگی گفت: این کودک از اهالی روستای تنگدف حوزه جانوری دهستان سورک جاسک دچار عقرب گزیدگی می‌شود که به دلیل خرابی راه ابتدا با موتور سیکلت به روستای آگی بند بست منتقل و سپس با آمبولانس به مرکز بهداشتی و درمانی لیردف اعزام شد.

وی گفت: پس از اقدامات اولیه در مرکز بهداشتی و درمانی لیردف این کودک برای ادامه درمان به بیمارستان خاتم الانبیا جاسک اعزام شد و در این بیمارستان اقدامات لازم از جمله تزریق سرم عقرب گزیدگی انجام می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان جاسک افزود: دیر رسیدن بیمار به مرکز بهداشتی و درمانی لیردف به دلیل خرابی و خاکی بودن راه و در ادامه دیر رسیدن به بیمارستان خاتم الانبیا جاسک باعث شد تا اقدامات درمانی نتیجه ندهد.

چنگایی گفت: تصمیم گرفته شد تا این کودک بدحال که ضریب هوشی پایینی داشت برای ادامه درمان به مرکز استان منتقل شود که متاسفانه در طول مسیر جان خود را از دست داد.

چهار روز پیش هم دختر بچه ۷ ساله اهل یکی از روستا‌های بخش گافر شهرستان بشاگرد بر اثر عقرب گزیدگی و به دلیل نبود راه مناسب و دیر رسدن به مراکز درمانی جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز