خبرگزاری کار ایران

دیدار مدیران خبرگزاری‌های گیلان با فرمانده سپاه استان

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۷۲۶

جمعی از مدیران خبرگزاری های استان گیلان با حضور در مقر فرماندهی سپاه قدس گیلان در رشت با سردار محمد عبدالله پور ، فرمانده سپاه قدس گیلان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایلنا از رشت،سردار محمد عبدالله پور در این دیدار با اشاره به اینکه اگر اصحاب رسانه نبودند تلاش های کادر درمان و نیروهای خدمت رسان به خوبی منعکس نمی شد اظهار کرد: اصحاب رسانه در هنگام شیوع ویروس کرونا جانانه در میانه میدان بودند تا مردم را از اوضاع استان باخبر کنند.

وی با تبریک روز تاسیس سپاه به آحاد مردم افزود: گفت: سپاه شاید روحیه نظامی دارد اما اکنون در تمامی عرصه ها قدرت فراوانی دارد و در بخش نظامی نیز پیشرفت های فراوانی کرده است.
 
عبدالله پور با اشاره به اینکه سپاه نباید عادی باشد بیان کرد: سپاه وظیفه پاسداری از انقلاب را دارد و در راه این پاسداری شهدای فراوانی نیز تقدیم انقلاب کرده است.
 
وی با بیان اینکه سپاه در سه حوزه مهم فعالیت بسیاری دارد تصریح کرد: محرومیت زدایی از وظایف مهم سپاه است که به عنوان مثال کفن و دفن اموات در  ایام شیوع ویروس کرونا ، گندزدایی ، مسکن محرومان ، کمک رسانی معیشتی و کلی کارهای دیگه همگی در بخش محرومیت زدایی سپاه است.
 
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه سپاه در تمامی بخش های که مردم به کمک نیاز دارند حضور دارد گفت: سپاه به خدمت رسانی و نوکری مردم افتخار می کند و در این زمینه تمامی تلاش خود را انجام می دهد.
 
عبدالله پور با بیان اینکه سپاه در مسئله جنگ نرم و مسائل فرهنگی ، اجتماعی ورود کرده است تصریح کرد: سپاه وظیفه دارد که هرجایی که برای انقلاب مانعی به وجود بیایید آن مانع را بردارد. 
 
وی با اشاره به اینکه سپاه شبکه ای است که با توجه به مشکلات خود را انعطاف می دهد تصریح کرد: رزمایش دوم سپاه در زمینه مقابله با ویروس کرونا با شعار کمک مومنانه از روز نیمه شعبان در گیلان آغاز شده زیرا سپاه تاکنون خادم مردم بوده و از این بعد نیز جهت رفع مشکلات مردم قدم خواهد برداشت.
 
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه استان گیلان در حوزه بهداشت و درمان محرومیت های فراوانی دارد بیان کرد: حادثه کرونا باعث پیدا شدن نقاط ضعف استان گیلان در حوزه بهداشت و درمان شد که این مشکلات باید هرچه سریع تر با همت مسئولان مربوطه برطرف شود.
 
عبدالله پور با بیان اینکه درمانگاه های سپاه قدس گیلان در این ایام شیوع ویروس کرونا ، در حال خدمت رسانی به مردم بودند تصریح کرد: سپاه تمامی امکانات بهداشتی را در ایام شیوع ویروس کرونا بسیج کرده بود تا برای مردم مشکلات کمتری به وجود بیاید.
 
 
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز