خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار ماسال تاکید کرد:

لزوم اجرای پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا / حل مشکل آرامستان شهرستان در اسرع وقت

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۷۰۷

معاون فرماندار ماسال با تاکید بر رعایت موازین بهداشتی و پروتکل های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت برای مقابله با کرونا گفت: با استفاده از ظرفیت رسانه‌های جمعی به صورت روزانه در این زمینه آگاهی‌سازی و اطلاع رسانی شود.

به گزارش ایلنا از ماسال، جعفر صفری در دوازدهمین جلسه ستاد مبارزه با شیوع ویروس کرونا در ماسال بیان داشت: اقدامات مناسبی در این مدت از سوی ستاد مبارزه با کرونای شهرستان با اهتمام و همکاری اعضای این ستاد صورت گرفت.

وی لزوم اجرای پروتکل‌های بهداشتی را ضروری دانست و افزود : با توجه به شیوع ویروس کرونا و ادامه دار بودن این موضوع، کمافی سابق شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، ضدعفونی کردن معابر و اماکن پرتردد را در دستورکار روزانه خود داشته باشند .
 
معاون فرماندار ماسال با اشاره به نداشتن آرامستان مناسب جهت تدفین متوفیان شهرستان ماسال تاکید کرد : شهرداری‌های ماسال و شاندرمن برای رفع این معضل در اسرع وقت اقداماتی را انجام دهند .
 
وی با تاکید بر جدی گرفتن قرنطینه برای افرادی که تست آنها در غربالگری حوزه بهداشت مثبت شده تصریح کرد : رعایت موازین بهداشتی و حفظ فاصله مناسب کمک شایانی به عدم شیوع بیماری خواهد کرد.
 
وی با اشاره به رزمایش طرح مواسات که با دستور مقام معظم رهبری(مدظله) در استان و شهرستان اجرایی شد افزود: از ظرفیتهای بخشداران و دهیاران در شناسایی افراد کم برخوردار و آسیب دیده استفاده شود.
 
صفری ادامه داد: مشاغل با ریسک پایین و متوسط با ثبت نام در سامانه سلامت و دریافت مجوز حق فعالیت را دارند.
وی سد معبر را معضل اصلی شهر دانست و تاکید کرد با توجه به اینکه شکایتهای زیادی د خصوص سد معبر در میاده روها و خیابانها در فرمانداری واصل شده ضرورت دارد شهرداریها با کمک نیروی انتظامی برای جمع آوری سد معبر به صورت جدی اقدام کنند .
وی رعایت پروتکل های بهداشتی در زمینه کشاروزی را ضروری دانست و بیان کرد : بخشداران و جهاد کشاورزی  از طریق دهیاران و ظرفیت فضای مجازی دستور العمل های مربوط به رعایت موازین بهداشتی توسط کشاورزان را اطلاع رسانی کنند تا در مزارع و باغ های  کشاورزی با استفاده از مکانیزاسیون  از  شیوع  ویروس کرونا پیشگیری شود.
 
امام جمعه شهرستان ماسال به مناسبت هفته سلامت به حافظان سلامت و متولیان حوزه بهداشت ودرمان که در این برهه از زمان در خط مقدم سلامت قرار گفتند و صادقانه خود را فدای ملت کردند تبریک گفت .
 
سید هادی موسوی در دوازدهمین جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان با اشاره به شرایط حاد شیوع بیماری کرونا در جامعه و سبک شمردن این موضوع از طرف برخی از افراد تصریح کرد: رعایت موازین بهداشتی و پروتکل های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت طبق سنوات گذشته با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌های جمعی به صورت روزانه آگاهی سازی و اطلاع رسانی انجام بگیرد.
 
وی رزمایش مواسات را یک ظرفیت مفید برای کمک به صنوف و قشر آسیب دیده بر شمرد و افزود : پس از کرونا و شکست ویروس منحوس در سطح شهرستان  مراسمی یادبود به صورت یکنواخت برای عزیزان از دست رفته براثر کرونا برگزار خواهد شد .
 
وی به عنوان رئیس کارگروه شرعی متوفیان کرونایی ، از نداشتن آرامستان مناسب در سطح شهرستان ابراز تاسف کرد و احیای شرایط مناسب برای تدفین اموات کرونایی را خواستار شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز