خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان:

۵۱ بیمار کرونایی در نقاهتگاه قزوین پذیرش شدند

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۴۰۹

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ۵۱ بیمار مبتلا به ویروس کرونا دوران نقاهت ۱۴ روزه خود را در نقاهتگاه جمعیت هلال احمر قزوین سپری کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حسن آصفی اظهار کرد: این نقاهتگاه با هماهنگی جمعیت هلال احمر جهت پذیرش بیماران کرونایی در دوران نقاهت در اسفند ماه در نمایشگاه های بین المللی قزوین از سوی این جمعیت تجهیز و راه اندازی شد.

مدیرعامل هلال احمر استان با بیان اینکه نقاهتگاه ظرفیتی برای کمک به کادر درمانی است، افزود: به دلیل امکانات درمانی خوب و بالا و تجهیزات قابل قبول بیمارستان های استان تاکنون نیاز به این نقاهتگاه کمتر بوده است.

آصفی اضافه کرد: یک نقاهتگاه بیماران کرونایی نیز در تاکستان از سوی جمعیت هلال احمر استان قزوین تجهیز و راه اندازی شده که خوشبختانه فعلا به استفاده از آن نیاز نشده است.

وی در خصوص آخرین آمار غربالگری سلامت از سوی جمعیت هلال احمر قزوین،بیان کرد: ۲۴۰ هزار نفر تاکنون از سوی همکاران ما غربالگری شده اند که از این تعداد ۸۱۰ نفر مشکوک به بیماری بوده و برای معاینه و بررسی بیشتر به مراکز درمانی معرفی شدند.

این مسئول در ادامه با اشاره به مشارکت جمعیت هلال احمر استان قزوین در اجرای رزمایش همدلی و کمک های مومنانه،گفت: در قالب این طرح اقدام به شناسایی بیماران و خانواده های نیازمند کرده ایم و به تعدادی از آنها بسته های معیشتی و بهداشتی توزیع شده و در روزهای آینده نیز توزیع می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز