خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات آذربایجان شرقی:

هیچگاه در مقابل حق کارگران سکوت نخواهیم‌ کرد/ضرورت اجرای عدالت اجتماعی در قبال کارگران‌/هر مدیر شهری که نمی تواند وظایف خود را به‌درستی انجام دهد از مدیریت کنار بکشد

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۳۴۴

سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: تبدیل وضعیت کارکنان و کارگران شهرداری تبریز نباید به بهانه وجود بیماری کرونا و یا مسائل دیگر فراموش شود.

کریم صادق‌زاده در گفت وگو با خبرنگار ایلنا،با اشاره به شرایط جسمانی خود  و ضمن قدردانی از زحمات پرسنل کادر درمان و پرستاران و آرزوی شفای‌ کامل برای بیماران کرونایی و شهردار تبریز اضافه کرد: کارگران‌ باید به کارگر‌ بودن خود افتخار کنند و فرزندانشان با سربلندی از کارگر بودن پدرانشان نام ببرند. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز نیز با بیان اینکه  امیدوارم در سال ۹۹  تحولی‌ در زندگی کارگران صورت بگیرد، گفت: شهرداری تبریز به‌عنوان بزرگترین نهاد شهری وظایف بسیاری دارد که در زمینه‌های مختلف در حال فعالیت هستند و این امر در زمان شیوع کرونا کاملا قابل لمس است.

رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تبریز، گفت: دستور تبدیل وضعیت کارگران و کارکنان سازمان آرامستان‌ها به پیشنهاد حجت‌الاسلام آل‌هاشم و دستور شهردار تبریز قابل تقدیر است، وظیفه ما ایجاد آسایش بیشتر برای شهروندان و کارمندان و کارگران شهرداری است که تبدیل وضعیت یکی از آنها و آن هم  توام با عدالت اجتماعی باشد.

صادق‌زاده تصریح کرد: پرداخت حقوق و مزایای کارگران شهرداری توسط شرکت‌های ثانویه قابل قبول نیست  و هیچ‌گاه در مقابل حق کارگران سکوت نخواهیم‌ کرد. منتظر خبرهای خوش از طرف شهرداری تبریز در هفته کارگر با رونمایی از طرح تبدیل وضعیت و ساماندهی قراردادهای کار به‌صورت رسمی هستیم.

 دبیر خانه کارگر تشکیلات تبریز تاکید کرد: عدالت اجتماعی در قبال کارگران‌ باید اجرا شود.

صادق‌زاده با بیان اینکه از شهردار تبریز انتظار می‌رود، اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل کارگران و کارکنان شهرداری تبریز را در راستای تحقق عدالت شغلی و عدالت مزدی با جدیت پیگیری‌ کند، بیان داشت: اقدامات بسیار‌ خوبی در راستای تامین  رفاه نیروی انسانی شهرداری به‌عنوان بدنه اجرایی شهرداری برداشته شده است که امیدواریم همچنان پیگیری شود.

وی همچنین ادامه داد: تامین امنیت شغلی و مالی کارکنان شهرداری باید در اولویت شهرداری تبریز باشد که شهردار نیز آن را پیگیری می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز، خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیگیری اعضای شورای شهر به حق و حقوق کارگران و بازنشستگان رسیدگی شود.
وی با اشاره به مشکلات رانندگان استیجاری شهرداری تبریز، رسیدگی این مشکلات را در زمینه‌های پرداخت کامل حق بیمه و افزایش واقعی حق‌الزحمه‌ ماهانه و اضافه‌کاری این عزیزان را خواستار شد.

صادق زاده تاکید کرد: فعالیت‌های عمرانی شهرداری تبریز باید با برنامه‌های مصوب شورا و کمیسیون عمران که موارد اجرایی عمرانی را شهردار تبریز اخیرا در نوزده بند به همه مدیران اجرایی ارسال شده سریعا اجرایی و در سطح عملیاتی شود و در همه جا تابلو «کارگران مشغول کارند» نصب و اجرا شود.

عضو شورای شهر تبریز گفت: پروژه‌ قطار شهری و پروژه‌های نیمه‌تمام و مسیرگشایی‌ها، مقبرةالشعراء، توسعه و گسترش فضای سبز تبریز و آسفالت‌ریزی با کیفیت استاندارد در سطح شهر و محلات و ده‌ها  پروژه مهم و حیاتی در کنار سایر پروژ‌ه‌های عمرانی شهرداری در سال ۱۳۹۹ انجام خواهد داد پیگیری شود و هدایت‌ منابع باید برای اجرای درست فعالیت‌های عمرانی انجام‌ شود.

صادق‌زاده تصریح کرد: مدیرانی‌که نمی‌توانند کمکی به شهروندان بکنند از مسئولیت خود کنار بکشند ما با هیچ یک از مدیران پیوند اخوت نبسته‌ایم هر کس نمی‌تواند وظایف خود را به‌درستی انجام دهد از جایگاه مدیریت خود کنار برود و انتظار داریم، شهردار هم یک خانه تکانی در راستای حضور افرادی که کار بلد و کاردان هستند به صحنه کارزار کار بیاورد و شهر تبریز با همت مدیران راستین به جایگاه واقعی خودش برسد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز، یادآور شد: تمام اعضای شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز آماده‌اند با حضور کارشناسان لوایح و طرح‌هایی عمرانی و شهرسازی را برای توسعه و آبادانی تبریز در سریع‌ترین زمان ممکن بررسی و تصویب کنند.

دبیرخانه کارگر تشکیلات تبریز که چندی پیش به کرونا مبتلا شده بود دوباره سلامت خود را بدست آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز