خبرگزاری کار ایران

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری:

۲۲ مجتمع خدمات رفاهی در قزوین مجوز دریافت می کنند

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۳۳۲

۲۲ مجتمع خدمات رفاهی در استان قزوین تا کنون موافقت اصولی گرفته و در حال حاضر در مرحله اخذ مجوز و پروانه ساختمانی هستند..

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مرتضی علیخانی در نشست بررسی سرمایه‌گذاری در حوزه مجتمع‌های خدمات رفاهی استان قزوین همچنین گفت : علاوه بر این موارد، هفت مجتمع خدمات رفاهی دیگر در مرحله استعلام و ۱۵ درخواست نیز در مرحله مکان‌یابی قرار دارد.

 مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری اضافه کرد: ۱۷ مجوز خدمات رفاهی از یکسال گذشته تاکنون به دلیل راکد شدن و پیگیری نکردن سرمایه‌گذار در استان قزوین باطل شده و آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران جدید هستند.

علیخانی تاکید کرد: مجوز مجتمع‌های خدمات رفاهی که از ۶ ماه گذشته تاکنون جواز گرفته و هیچ اقدامی روی آنها انجام نشده است، باید برای باطل شدن در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی سرمایه‌گذاران با دریافت مجوز مجتمع‌های خدمات رفاهی به دنبال منافع دیگری هستند و با پیگیری نکردن کارها فضا را برای فعالان دیگر می‌بندند.

این مسئول عنوان کرد: کمبود مجتمع‌های خدمات رفاهی در آزادراه‌های قروین - رشت و قزوین - زنجان سبب شده بود تا استراحت نکردن رانندگان در این مسیر هر از گاه به حوادث تلخ و ناگواری منجر شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز