خبرگزاری کار ایران

تکمیل پروژه های نیمه تمام کتابخانه بردسکن پس از 10 سال

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۳۳۰

رئیس اداره کتابخانه های عمومی بردسکن گفت: دوپروژه نیمه تمام کتابخانه در شهر بردسکن و روستای شفیع آباد از توابع بخش مرکزی که بیش از 10 سال به دلیل کمبود اعتبارات در حد 30 درصد پیشرفت فیزیکی متوقف شده بود توسط یک خیر کتابخانه ساز تکمیل شد.

مهدی زارعی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: اولین پروژه کتابخانه نهادی در پارک 15 خرداد شهر بردسکن بود که با آمادگی این خیر سال گذشته در کمتر از یکسال این پروژه ای که 10 سال نیمه تمام بود تکمیل و در اسفندماه سال گذشته تکمیل و تجهیز شد  که به دلیل شیوع ویروس کرونا افتتاح نشد.

وی افزود: دومین پروژه در روستای شفیع آباد از توابع بخش مرکزی بردسکن بود که این  روژه هم 10 سال بود در حد 30 درصد پیشرفت فیزیکی نیمه تمام رها شده بود که مجددا خیر کتابخانه ساز حاج محمد حسین داودی آمادگی خود را برای تکمیل این پروژه اعلام کرد و خوشبختانه در کمتر از 3 ماه گذشته تاکنون پیشرفت فیزیکی این پروژه به 90 درصد رسید و ظرف یک ماه آینده نیز تکمیل می شود.

وی اعتبار هزینه شده برای این کتابخانه را 600 میلیون تومان اعلام کرد. رئیس اداره کتابخانه های عمومی بردسکن با اشاره به اینکه این خیر قول راه اندازی یک کتابخانه سیار را برای شهرستان داده است گفت: با راه اندازی این کتابخانه سیار تمامی روستاهای زیر 2 هزار خانوار از نعمت کتابخانه بهره مند می شوند و مشکل کتابخانه در روستاها مرتفع می شود که هزینه آن بالغ بر 500 میلیون تومان است.

وی از مشارکت این خیر در تکمیل و تجهیز چند کتابخانه روستایی دیگر در شهرستان بردسکن خبرداد و گفت: خیر داودی آمادگی خود را برای ساخت پروژه کتابخانه نهادی و مرکزی در شهر بردسکن نیز  اعلام کرده است که امید است بتوانیم شرایط لازم را برای این خیر مهیا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز