خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تبریز عنوان کرد؛

اختصاص ۹۶۹ میلیاردی برای قطار شهری تبریز در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۳۲۴

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز با بیان این‌که بیشترین میزان بودجه سال ۹۹ شهرداری به تکمیل احداث خطوط قطار شهری اختصاص می‌یابد، گفت: امسال ۹۶۹ میلیارد تومان به همین منظور اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی موحدنیا در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: بر اساس بودجه مصوب سال ۹۹ شهرداری تبریز و با توجه به ضرورت تکمیل احداث خطوط قطار شهری، بیشترین میزان بودجه در سال جاری که برابر با ۹۶۹ میلیارد تومان است، به این پروژه بزرگ اختصاص می یابد.

وی افزود: طراحی و احداث تقاطع های غیرهمسطح با بودجه ۱۷۴ میلیاردی، تملک و بازگشایی و احداث مسیرهای مصوب طرح تفصیلی با بودجه ۱۲۵ میلیاردی و زیرسازی و اجرای آسفالت اساسی و لکه گیری و درزگیری در سطح شهر با بودجه ۱۲۲ میلیاردی از دیگر پروژه های مهمی است که در بودجه سال ۹۹ به آنها توجه شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز گفت: با توجه به اینکه سال ۹۹، از سوی شورای اسلامی شهر به عنوان سال فضای سبز نام گذاری شده است، بر این اساس در بودجه سال جاری رقم ۷۴ میلیارد تومانی جهت احداث، تکمیل و تجهیز پارک ها در نظر گرفته شده است و در این راستا همچنین مبلغ ۴۵ میلیارد تومان جهت احداث و توسعه فضای سبز اختصاص یافته است.

وی افزود: ساماندهی حاشیه نشینی با بودجه ۴۶ میلیاردی، هدایت و دفع آب های سطحی با بودجه ۴۳ میلیاردی و ساماندهی و بازسازی بافت های تاریخی شهر با بودجه ۳۵ میلیاردی از دیگر پروژه های مهمی است که بودجه های مشخصی برای آنها تعیین شده است.

 موحدنیا همچنین گفت: برای سامانه های هوشمند حمل و نقل و ترافیک شهر مبلغ ۲۳ میلیارد و تکمیل، احداث و تجهیز میادین ورزشی مبلغ ۱۵ میلیارد تومان در بودجه سال ۹۹ در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز