خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار آذربایجان شرقی :

کرونا هنوز کنترل نشده و در کمین است/مردم توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۳۲۱

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‎شرقی توجه جدی به رعایت پروتکل های بهداشتی در بخش های مختلف جامعه را خواستار شد و اظهار داشت: مردم باید بدانند که کرونا همچنان در کمین است و هیچ خطری رفع نشده تا زندگی به حالت عادی قبل از کرونا بازگردد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،جواد رحمتی در جلسه کمیته بهداشت محیط ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار کرد: ویروس کرونا هنوز کنترل نشده است و در صورت بی‌توجهی به توصیه‌های بهداشتی، وضعیت فعلی بدتر خواهد شد.

رئیس کمیته بهداشت محیط ستاد استانی مقابله با کرونا بر ثبت نام تمام اصناف استان در سامانه وزارت بهداشت تأکید کرد و گفت: این ثبت نام به منزله تعهد صاحبان اصناف به رعایت پروتکل های بهداشتی است که علاوه بر تشدید نظارت ها باید با همکاری علوم پزشکی، بسیج و سایر دستگاه های نظارتی با متخلفان برخورد شود.

رحمتی با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی، فعالیت اصناف را کم خطرتر می کند، گفت: دستگاه های اجرایی هم باید برای کاهش هرچه بیشتر ارتباطات حضوری، علاوه بر تامین زیرساخت های مناسب به استفاده هرچه بیشتر از زیرساخت هایی همچون ویدیو کنفرانس برای خدمات دهی به مردم و پاسخگویی به آنان اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‎شرقی گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا جلسات ضروری ادارات باید با کمترین اعضا و در صورت امکان به شکل مجازی برگزار شود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز