خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان مطرح کرد؛

بهره‌ برداری از ۸۳ واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۳۱۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از بهره‌برداری ۸۳ واحد صنعتی و تولیدی با سرمایه‌گذاری ۴۹۲۸ میلیارد ریال در سال گذشته در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم در نشست هیأت مدیره این شرکت، اظهار کرد: با اقدامات حمایتی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و استفاده از ظرفیت ها، در سال گذشته 83 واحد صنعتی و تولیدی به بهره‌برداری رسیدند که درمجموع هم‌اکنون 2 هزار و 682 واحد تولیدی بهره‌بردار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فعالیت می کنند.

وی افزود: سیاست‌های کلانی که در ایجاد و توسعه طرح‌های اقتصادی در دولت وجود داشته باعث سرمایه‌گذاری 46 هزار 574 میلیارد ریال سرمایه گذاران صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را نشان می‌دهد که بسیار مطلوب است.

مهدی زاده مقدم با اشاره به اینکه درسال گذشته 320 قرارداد واگذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده، ادامه داد: شهرک صنعتی مشهدکلات با مساحت واگذاری 29هکتار و 108 قرارداد بیشترین واگذاری را به خود اختصاص داده است.

 وی گفت: با حمایت از صنایع خرد، کوچک و متوسط، اشتغال 2 هزار 121 نفر در سال 98 در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فراهم شد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: استان خراسان رضوی با 49شهرک و ناحیه صنعتی مصوب، 40 شهرک قابل واگذاری و 2 هزار و 682 واحد صنعتی بهره برداری شده، اشتغالی بالغ بر 77 هزار 218 نفر را فراهم کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز