خبرگزاری کار ایران

میر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی خبر داد:

تمامی مراکز پزشکی مشهد به جز حوزه زیبایی بازگشایی شدند

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۲۵۲

مدیر نظارت بر درمان و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمامی مراکز درمانی و پزشکی به جز حوزه زیبایی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شدند.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی اصغر انجیدنی در این خصوص افزود: اکنون ارائه تمامی خدمات درمانی به جز جراحی‌های زیبایی، پوست و مو و اقدامات غیر اورژانسی دندانپزشکی در مناطق زیر پوشش این دانشگاه  در حال انجام  است.

وی افزود: از اول اردیبهشت ماه فعالیت مطب‌های پزشکی، کلینیک‌های تخصصی و درمانگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، مراکز تصویربرداری، مراکز فیزیوتراپی، چشم پزشکی و  بیمارستان‌ها و سایر مراکز به روال گذشته برگشته است. 

وی اضافه کرد: رعایت اصول بهداشتی در این مراکز پزشکی بر اساس پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده ویژه هر رسته از قبیل رعایت فاصله گذاری هوشمند، جلوگیری از ازدحام بیماران در اتاق انتظار، پوشش مناسب، استفاده از ماسک و دستکش برای پیشگیری از ویروس کرونا مورد تاکید است.

دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: محدودیت در فعالیت مطب‌های پزشکان با هدف پیشگیری از شیوع کرونا از اسفند ماه سال گذشته اعمال شده است و همچنان معتقدیم اگر اقدامات درمانی جنبه فوریت ندارد بهترین گزینه به تعویق انداختن آن از سوی شهروندان است.

انجیدنی افزود: نظارت بر عملکرد و نحوه رعایت استانداردهای حفاظتی و کنترل عفونت در مطب های پزشکی و مراکز درمانی به صورت مستمر و به صورت سخت گیرانه و روزانه انجام خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز