خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

طرح بیمه رایگان سلامت با وجود بیماری کرونا ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۱۷۸

استاندار قزوین گفت: با توجه به شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا اجرای طرح بیمه رایگان برای محرومان وافراد نیازمند توسط سازمان بیمه سلامت در استان قزوین ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور اظهار کرد: تداوم پوشش بیمه‌ای برای افراد کم درآمد ضروری است و این روزها که به دلیل گسترش ویروس کرونا گروه‌های مختلفی دچار آسیب شده اند باید چتر حمایتی دولت را بر روی افراد کم درآمد بیشتر کنیم.

استاندار قزوین بیان کرد: یکی از مشکلات و چالش‌های مردم در این زمینه تأمین هزینه‌های درمانی است که معمولاً این نیاز همواره وجود دارد و این روزها نیز بیشتر شده است.

جمالی پور یادآور شد: دولت با همه محدودیت‌های مالی و اعتباری و مشکلات اقتصادی که دارد تلاش کرده نیازهای اساسی مردم به ویژه در بخش درمان را تأمین کند که یکی از کارهای ارزشمند طرح بیمه رایگان سلامت است.

وی ادامه داد: این طرح برای دهک‌های پایین جامعه بسیار اهمیت دارد و دغدغه و نگرانی آنها را در تأمین هزینه‌های درمانی برطرف کرده است و تداوم آن ضروری است.

مقام عالی دولت در استان افزود: اجرای طرح بیمه رایگان برای محرومان و افراد نیازمند توسط سازمان بیمه سلامت قابل تقدیر است و با شناختی که از مدیریت کلان سازمان بیمه سلامت وجود دارد قطعاً این سازمان عملکرد مطلوبی را دارد و مردم از خدمات آن رضایت دارند.

استاندار بیان کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده، خوشبختانه اقدامات سازمان بیمه سلامت در محدوده وظایف تعریف شده بسیار مطلوب بوده و در استان قزوین هم شاهد عملکرد موفقی از اداره بیمه سلامت هستیم که جا دارد از مدیریت و کارکنان آن تقدیر کنیم.

جمالی پور عنوان کرد: در زمینه پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد نیز وضعیت بیمه سلامت قابل توجه است و اداره کل بیمه سلامت در طرح صیانت از حقوق شهروندی توانسته جایگاه برتری بین اداره‌های استان کسب کند.

وی بیان کرد: اداره کل بیمه سلامت استان قزوین در زمینه نظارت بر عملکرد مؤسسه‌های طرف قرارداد هم فعالیت چشمگیری داشته که قدردان آن هستیم.

مقام عالی دولت در استان ابراز کرد: امیدواریم خدمات ارزشمند بیمه رایگان سلامت برای افراد کم درآمد همچنان تداوم یابد و نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه هیچ دغدغه و نگرانی در تأمین هزینه‌های درمانی خود نداشته باشند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز