خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان قزوین خبرداد:

اجرای طرح ابرار در روستاهای طارم

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۱۳۹

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از اجرای طرح ابرار ( اقدام برای راه‌های اولویت‌دار روستایی) در مناطق روستایی طارم از توابع استان قزوین عملیاتی می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جواد حق‌لطفی اظهار کرد: عملیات اجرایی اتصال راه روستایی اورکن کرد و ترک در بخش طارم سفلی و در قالب طرح ملی ابرار ( اقدام برای راه‌های اولویت‌دار روستایی) آغاز شد.

مدیرکل راهداری استان ادامه داد: این طرح راهسازی با ایجاد یک مسیر میان‌بر، مسیر حصار - چوقور را به راه روستایی نیارک - گونج متصل خواهد کرد.

حق لطفی با بیان اینکه جاده جدید به طول ۲.۴ کیلومتر و با عرض ۵.۵ متر اجرا و اعتبار مورد نیاز برای آن نیز ۲۶ میلیارد ریال در نظر گرفته شده، تاکید کرد: از جمله مزایای این طرح که بیش از ۲۵ روستای منطقه از آن بهره‌مند خواهند شد، کاهش مسیر ۲۶ کیلومتری روستاهای یاد شده تا شهر لوشان خواهد بود.

به گفته وی، براساس طرح ابرار که از سال گذشته اجرای آن به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای واگذار شده، تاکنون ۴۵ کیلومتر راه روستایی قزوین در حال بهسازی و تکمیل است.

این مسئول افزود: طرح ابرار با اولویت ساخت و تکمیل پروژه‌های نیمه کاره راه‌های روستایی در روستاهای بالای ۵۰ و ۲۰ خانوار در دستور کار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

استان قزوین دارای ۵ هزار و ۳۳۲ کیلومتر راه روستایی شامل راه‌های آسفالته، شوسه و خاکی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز