خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان خبر داد:

نیاز مبرم قزوین به هنرستان هنرهای زیبا

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۰۱۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: این استان به هنرستان هنرهای زیبا برای توسعه آموزش های هنری نیاز مبرم دارد

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد حسین اسماعیلی در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین افزود : حیف است استانی مانند قزوین با ظرفیت و پتانسیل بالای فرهنگی و هنری و سابقه درخشان تاریخی، در بحث آموزش های هنری آن چنان که باید و شاید ورود پیدا نکرده است.

وی یادآورشد : همانطور که می دانیم استعدادهای هنری را باید از سنین پایین ابتدا شناخت و سپس پرورش داد تا در سنین بزرگسالی بتوان از آن استفاده کرد.

اسماعیلی اظهار داشت: در کل کشور و تقریبا می توان گفت در تمام استان‌ها هنرستان های هنرهای زیبا وجود دارد و بسیاری از هنرمندانی که هم اکنون ما می شناسیم و در عرصه‌های مختلف هنری فعالیت دارند، از همین هنرستان ها برخاسته اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: حیف است افرادی که به رشته های مختلف هنری در استان قزوین علاقه مند هستند برای آموزش به هنرستان های استان های همجوار بروند در صورتی که در خود این استان بستر ایجاد این هنرستان ها وجود دارد.

وی افزود: امیدواریم در خصوص کلیات طرح هنرستان هنرهای زیبا به توافق برسیم و راه اندازی کنیم تا به امید خدا در سال های بعد در پرورش استعداد های هنری در استان قزوین موفق باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز