خبرگزاری کار ایران

توزیع ۳۰۰ سری جهیزیه میان زوج‌های کم بضاعت قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۰۱۲

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: ۳۰۰ سری جهیزیه شامل ۱۷ قلم کالا به ارزش ۹۰ میلیارد ریال میان زوج‌های کم بضاعت قزوین توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ابوالفضل طاهرخانی روز دوشنبه در نشست ستاد کمک مومنانه، افزود: این جهیزیه‌ها در سطح استان با همکاری کمیته امداد، بهزیستی و ستاد کمک مومنانه در میان اقشار نیازمند و آسیب پذیر توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: در مرحله بعد، با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای تهیه جهیزیه زوج‌های جوان در سطح شهرستان‌ها اقدام می‌شود.

طاهرخانی گفت: مراسم تحویل این جهیزیه‌ها به زودی بدون تبلیغات و پوشش رسانه‌ای انجام خواهد شد تا هیچ آسیبی به کرامت انسانی زوج‌ها و حرمت افراد وارد نشود.

این مسئول درخصوص جمع آوری کمک‌های مومنانه در سطح استان، گفت: هماهنگی خوبی برای جمع آوری کمک‌های مردمی با محوریت ائمه جمعه و فرمانداران در شهرستان‌ها وجود دارد و تاکنون اقدامات خوبی برای تهیه بسته‌های معیشتی انجام شده است.

وی با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی طرح کمک مومنانه با حفظ کرامت افراد انجام خواهد شد، افزود: جامعه هدف ما در این طرح افراد آبرومندی هستند که به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شده اند و باید با رعایت حفظ کرامت افراد برای توزیع بسته‌های معیشتی میان آنها اقدام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز