خبرگزاری کار ایران

عامری خبر داد:

تعطیلی موقت بازار ماهی فروشان بندرعباس/ شهروندان از دستفروشی‌ها خرید نکنند

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۷۶۷

رئیس سازمان مدیریت مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس از تعطیلی موقت بازار ماهی فروشان به منظور ضدعفونی این مجموعه خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علی عامری سیاهویی در این ارتباط اظهار کرد: بازار ماهی فروشان به منظور انجام ضدعفونی کلی و دقیق از صبح امروز به مدت ۴۸ ساعت تعطیل است.

وی افزود: این اقدام به منظور پیشگیری هرچه بیشتر در راستای حفظ سلامتی کارکنان بازار ماهی فروشان و شهروندان صورت گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه در این اقدام، کلیه بخش های بازار ضدعفونی می‌شود، خاطرنشان کرد: فعالیت شاغلین این بازار پس از بازگشایی مجدد، منوط به تاییدیه سلامت افراد است.

عامری تصریح کرد: تعطیلی بازار ماهی‌فروشان موقتی بوده و احتمالا از روز چهارشنبه(سوم اردیبهشت ماه) فعالیت خود را مجددا آغاز می‌کند.

وی تاکید کرد: پس از بازگشایی مجدد بازار، تمهیدات جدی‌تر و بیشتری برای مراجعین و فروشندگان اعمال می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه نیز عنوان کرد: ضمن پوزش از شهروندان بابت تعطیلی بازار، درخواست داریم تا زمان بازگشایی مجدد این مجموعه به منظور حفظ سلامتی خودشان و سایر افراد، از خرید آبزیانی که توسط دستفروشان به صورت غیر بهداشتی عرضه می‌شود، خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز