خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر رشت:

وضعیت اقتصادی کشور در سال ۹۹ مناسب نخواهد بود/ اجرای پروژه تراموا و زیر گذر شهرداری منوط به تامین منابع دولتی است

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۷۵۶

عضو شورای شهر رشت گفت: وضعیت اقتصادی کشور در سال ۹۹ مناسب نخواهد بود.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا رسولی عضو شورای شهر رشت با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور اظهار داشت: همه پارامترها به ما نشان می دهد که وضعیت اقتصادی در کل کشور در سال ۹۹ مناسب نخواهد بود. در همین راستا شهرداری باید رویکرد خود را تغییر داده و به سمت سرمایه گذاری برود که خوشبختانه در سازمان سرمایه‌گذاری پروژه‌های خوبی در حال پیگیری است که اگر حتی تعدادی از این پروژه ها را امسال به نتیجه برسانیم هرچند ایده آل نیست اما در این شرایط نتیجه خوبی برای شهر خواهد بود.

وی به اتمام رساندن چند پروژه نیمه تمام که برای اعضای شورا در اولویت هستند را اتفاق نظر میان همه اعضای شورا دانست و افزود: همه اعضای شورا برای به اتمام رساندن چند پروژه نیمه تمام مانند  پروژه خیابان سرچشمه، پروژه خیابان ۸ دی، پروژه خیابان نیروی دریایی که همگی به تعداد کمی تملک نیاز  دارند موافق هستند.
 
وی ادامه داد: علاوه بر این یک سری از پروژه ها را باید با استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران به اتمام رساند.
 
رسولی افزود: برخی از  پروژه ها دیگر مانند تراموا و زیر گذر شهرداری نیز منوط به تامین منابع دولتی است.  استفاده از اعتبارات دولتی یکی دیگر از راهکارهای شهرداری برای اجرایی نمودن برخی پروژه ها است.
 
رضا رسولی با انتقاد از اجرا نشدن طرح جامع بهبود روکش معابر گفت: در بحث سکون برخی از پروژه ها مانند رنگ آمیزی معابر و یا ترمیم آسفالت و … از پروژه های جاری است که هر سال شهرداری ناگزیر به انجام آن است. برای بهبود شرایط آسفالت طرح جامع “بهبود روکش آسفالت” در شورای شهر مصوب شد ولی علیرغم تصویب این طرح در شورای شهر، شهرداری این طرح را اجرا نکرد. در حالی که این طرح می تواند شرایط آسفالت شهر را بهبود دهد و در همین راستا هزینه های شهرداری در این بخش نیز کاهش خواهد یافت.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز