خبرگزاری کار ایران

دبیرکانون انجمن‌های صنفی کامیونداران کشور:

هزار کامیون سوخت در مرز میرجاوه بلاتکلیف مانده‌اند

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۷۴۸

دبیر کانون انجمن‌های صنفی کامیونداران کشور گفت: حدود هزار کامیون سوخت اعزامی از استان اصفهان در گمرک میرجاوه استان سیستان و بلوچستان معطل هستند.

به گزارش ایلنا، احمد کریمی با بیان اینکه این بلاتکلیفی اعتراض و نارضایی حدود 400 کامیوندار استان را به دنبال داشته است، گفت: در حال حاضر در این مدت 100 کامیون سوخت به استان بازگشته‌اند.

وی ادامه داد: بالغ بر هزار و 50 دستگاه ناوگان که حامل بار مواد سوختی، تجاری و گاز در مرز گمرگ میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان متوقف هستند که تعدادی از آنها با درخواست خود صاحبان کالا به اصفهان بازگشته‌اند که علاوه بر خطراتی که ممکن است توسط کامیون های حامل سوخت ایجاد شود خود بلاتکلیفی این کامیون داران ظرف 2 ماه گذشته موضوع بسیار مهمی است که قطعا به لحاظ استهلاک و از طرفی عدم کارکردشان شرایط سخت تری پیدا خواهند کرد و دچار خسارت خواهند شد.

کریمی با اشاره به اینکه قرار هم نیست این موضوع در آینده نزدیک برطرف شود، گفت: از مسئولان درخواست داریم به نحوی شرایط عودت این ناوگان را به مبادی بارگیری فراهم کنند تا این رانندگان در حال حاضر شرایطی که دارند حل شود که بعدا موضوع توقف و کرایه رفت و برگشت این کامیون داران برطرف شود.

وی افزود: بیش از 950 کامیون سوخت شرکت‌های نفت، پتروشیمی و خصوصی استان از 2 تا سه ماه گذشته تاکنون، در گمرگ شهر میرجاوه استان سیستان و بلوچستان در وضعیت بلاتکلیفی برای تخلیه بار خود هستند.

میرجاوه در محدوده سرحد بلوچستان و 75 کیلومتری جنوب شرقی شهر زاهدان واقع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز