خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش و پرورش استان خبرداد:

عودت مبالغ اضافی سرویس‌های مدارس به اولیا / انتقال مبالغ به سال تحصیلی آینده با رضایت کتبی والدین

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۷۰۵

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: هزینه سرویس مدارس استان تا 15 اسفند محاسبه و با شرکت‌ها تسویه می‌شود و مبلغ اضافی به اولیا عودت داده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کیانوش عطائی در جلسه کارگروه ماده 18 حمل و نقل سرویس مدارس دانش آموزان آموزش و پرورش استان، با اشاره به بحران پیش آمده ناشی از ویروس کرونا و تعطیلی مراکز آموزشی، مدیریت و ساماندهی قراردادهای سرویس های حمل و نقل دانش آموزان را ضروری دانست.

وی با نظرخواهی نسبت به افزایش نرخ سرویس مدارس در سال تحصیلی 1400-1399 جهت اعلام به شورای شهر تبریز، تاکید کرد: این نرخ بعد از تصویب به نواحی و مناطق ابلاغ می‌شود.

وی تاکید کرد: از پرداخت هر نوع هزینه به شرکت‌ها و رانندگان به دلیل عدم ارائه خدمات طبق قرارداد و به جهت اینکه هزینه سرویس از اولیا اخذ شده و اعتبار دولتی نیست، خودداری شود.

وی اعلام کرد: با توجه به اینکه مطابق قراردادهای منعقده با شرکت‌های حمل و نقل، پرداخت هزینه در قبال انجام خدمات سرویس به دانش آموزان انجام می‌شود، لذا با توجه به شرایط موجود و تعطیلی مدارس، قراردادها از تاریخ 15 اسفندماه 1398 لغو می‌شود.

عطایی تشریح کرد: البته در صورت موافقت اولیا به صورت کتبی، مبلغ اضافی سرویس به هزینه سرویس سال‌ تحصیلی 1400-1399 انتقال می‌یابد، به شرطی که دانش آموز در همان مدرسه ادامه تحصیل دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز