خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

امروز بارش‌های پراکنده بهاری در استان‌های مرکزی/ فردا بارش‌های شدید در 3 استان و احتمال سیلابی‌شدن معابر

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۶۴۶

کارشناس سازمان هواشناسی ضمن تشریح وضعیت جوی کشور طی روزهای آینده برای فردا از احتمال سیلابی شدن معابر 3 استان بر اثر بارش های بهاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: امروز در شمال غرب، دامنه‌های زاگرس استان‌های همدان، مرکزی، قم، دامنه‌های البرز استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش پراکنده و وزش باد گاهی با رعدوبرق پیش بینی می‌کنیم.

وی افزود: همچنین در استان‌های جنوبی هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، جنوب فارس و بوشهر بارش پراکنده خواهیم داشت.

گودرزی درباره وضعیت جوی فردا اظهار کرد: فردا در شمال غرب منطقه البرز شرقی استان‌های مازندران، گلستان، سمنان، خراسان جنوبی، در جنوب استان‌های کرمان، هرمزگان، فارس و نوار شرقی کشور بارش باران، وزش باد شدید و رعدوبرق گزارش شده است.

وی ادامه داد: فردا بعدازظهر بارش‌ها در جنوب شرق فارس، شمال هرمزگان و جنوب کرمان شدت دارد و امکان سیلابی شدن معابر وجود دارد که به مردم توصیه می‌کنیم از رودخانه‌ها فاصله بگیرند.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: این بارش‌ها تا پایان هفته ادامه دارد. همچنین روند تغییرات دمایی افزایشی و میانگین ۳ تا ۵ درجه خواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت جوی پایتخت اظهار کرد: تهران کمی ابری است و در برخی ساعات افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد خواهد داشت.

گودرزی ادامه داد: گرم‌ترین مرکز استان اهواز با دمای ۳۳ درجه و سردترین مرکز استان شهرکرد با دمای ۲ درجه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز