خبرگزاری کار ایران

برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا انجام شد ؛

بازدید کارشناسان بهداشت از 144 کارگاه تولیدی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۶۰۴

کارشناس بهداشت حرفه‌ای مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند از 144 کارگاه تولیدی در استان قزوین بازدید و آموزش نکات بهداشتی انجام شد.

 بهروز پورارجمند در گفت و گو باخبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: در روز اول از اجرای گام دوم مقابله با بیماری کرونا و به منظور اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند از 144 کارگاه تولیدی بازدید و ضمن آموزش نحوه پیشگیری و مبارزه با این بیماری، بر ثبت نام کارفرمایان در سامانه سلامت مرکز بهداشت به آدرس salamat.gov.ir تأکید و اعلام شد که در صورت  عدم رعایت قوانین، متخلفان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

کارشناس بهداشت حرفه‌ای مرکز بهداشت شهید بلندیان افزود: دسته بندی  موارد نظارتی توسط  تیم سلامت در چهار دسته، شامل: تأکید بر ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir و راهنمایی جهت اخذ کد شروع به کار از سامانه مرکز سلامت، آموزش کارفرمایان و کارگران در زمینه مواردی که باید رعایت شود(مانند: نحوه استفاده از وسایل حفاظت فردی، گندزدایی سطوح، رعایت مواردبهداشتی مشتریان مانند ضدعفونی و رعایت فاصله)، است.

پورارجمند خاطر نشان کرد: در صورت عدم رعایت دستورالعمل های وزارت بهداشت، مبنی بر فاصله گذاری و رعایت اصول بهداشتی، معرفی به مراجع قضایی در دستور کار قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز