خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مشهد خبر داد:

کشف ۵۱ خودروی سرقتی در مشهد / ۸۰ درصد خودروهای سرقتی پراید بوده است

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۵۴۰

فرمانده انتظامی مشهد از اجرای طرح تشدید مقابله با سرقت ها و کشف ۵۱ دستگاه خودروی سواری سرقتی خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ عباس صارمی ساداتی در این خصوص گفت: در عملیات تشدید مبارزه با سرقت خودرو که با تحقیقات گسترده میدانی و کنترل و مراقبت‌های پوششی انجام شد، تیم های دایره تجسس کلانتری رسالت مشهد پس از بررسی‌های اولیه، عاملان اصلی این سرقت ها را چهره زنی و تحت تعقیب قرار دادند.

وی افزود: ماموران کلانتری رسالت در این عملیات ضربتی 51 دستگاه خودروی سرقتی کشف و 3 مرد و 2 زن که از عاملان اصلی تعدادی از این سرقت ها بودند را دستگیر کردند.

سرهنگ صارمی ساداتی با اشاره به این مطلب که با هماهنگی و پشتیبانی مراجع قضایی این خودروهای سرقتی به مالباختگان تحویل داده شده است گفت: از 51 خودروی مسروقه کشف شده بیشتر از 80 درصد خودروی پراید و بقیه خودروهای کشف شده نیز پژو و وانت مزدا بوده است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: توجه به توصیه های پلیسی و استفاده از تجهیزات بازدارنده سرقت‌ها می‌تواند در پیشگیری از وقوع این نوع جرایم نقش بسزایی داشته باشد و امیدواریم با همکاری شهروندان عزیز شاهد ارتقای هرچه بیشتر نظم و امنیت و کاهش وقوع سرقت ها باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز