خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری سمنان:

۳۰ درصد از محورهای روستایی استان در شهرستان دامغان قرار دارد/ ضرورت توجه بیشتر به محورهای روستایی

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۴۸۵

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: محورهای پر تصادف روستایی اولویت بندی شده و با توجه به اینکه ۳۰ درصد محورهای روستایی در شهرستان دامغان است، نیاز به توجه بیشتری دارد.

به گزارش ایلنا، مهدی صمیمیان مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان در جلسه کمیسیون راه های استان بیان کرد: با توجه به اینکه در پلیس راه کشور یک معاونت در خصوص راه های روستایی شکل گرفته و تخصیص اعتبار انجام شده است در استان نیز این ‌مهم ‌مورد توجه جدی تر قرار گیرد.

وی افزود: یک هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی معابر سطح روستاهای استان تخصیص یافته که نیاز است تا این مهم مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

مهدی صمیمیان تصریح کرد: راه روستایی آستانه-اَگره و فولاد محله، محور دیباج-تویه رودبار و ۷ روستای جنوب دامغان نیاز دارد تا رسیدگی و مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان اظهار داشت : محور شهر جدید رودیان به دیزج شاهرود نیز به طول ۵ کیلومتر با توجه به تبدیل رودیان از روستا به شهر، همچنان مختصات راه روستایی را داشته و باید با تعریض، خط کشی و نصب روشنایی بهبود یابد.

وی یادآور شد: بهسازی و ایمن سازی محور روستایی تلوبین به سنگ سوراخ نیز که محل اتصال سه استان سمنان، گلستان و خراسان شمالی است به طول ۴۰ کیلومتر به دلیل ارتفاع پایین پل‌ها و جاری شدن سیلاب در دستور کار قرار گیرد.

مهدی صمیمیان خاطر نشان ساخت: محور ناسار به رستم آباد گرمسار نیز با توجه به اینکه محل تردد ۳۰ روستاست و قطب کشاورزی و دامپروری دو شهرستان گرمسار و آرادان در این منطقه مستقر است نیاز به ایمن‌سازی، خط کشی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز