خبرگزاری کار ایران

کرمی خبر داد:

23 پروژه راهداری در کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۴۸۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ۲۳ پروژه راهداری در استان طی سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، فریبرز کرمی اظهارداشت: پروژه لکه گیری، درزگیری، آسفالت گرم، آسفالت حفاظتی، بوگسیل بتن غلطکی و بازیافت تمامی شهرستان‌های شمال غربی استان در سه راهی بیاشوش - روانسر در قالب تعریض و روکش آسفالت به طول هفت کیلومتر در ایام الله دهه فجر با اعتبار ۵۲ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: همچنین پروژه لکه گیری، درزگیری، آسفالت گرم، آسفالت حفاظتی، بوگسیل، بتن غلطکی و بازیافت تمامی شهرستان‌های شمال غربی استان در محور روانسر- پاوه در قالب روکش آسفالت به طول ۵ کیلومتر و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح می‌شود.

این مسئول از افتتاح پروژه لکه گیری، درزگیری، آسفالت گرم، آسفالت حفاظتی، بوگسیل، بتن غلطکی و بازیافت تمامی شهرستان‌های شرقی استان در محور همدان- کنگاور در قالب روکش آسفالت به طول ۴.۷ کیلومتر و اعتبار ۳۸ میلیارد ریال در دهه فجر خبر داد.

کرمی از افتتاح پروژه متمم قرارداد اصلاح پیچ کریم حاصله در محور کرمانشاه-اسلام آباد غرب به طول ۷۰۰ متر و اعتبار ۳۰ میلیارد در هفته دولت خبر داد و عنوان کرد: اصلاح پیچ لعل آباد واقع در محور کرمانشاه- اسلام آباد غرب به طول ۱.۱ کیلومتر و اعتبار ۳۵ میلیارد ریال در هفته دولت در دستور کار است.

وی تصریح کرد: پروژه اصلاح نقاط حادثه خیز زودبازده در اقصی نقاط استان با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در ۸ نقطه تا پایان سال انجام خواهد شد و همچنین طرح ملی ابرار در قالب بهسازی و روکش آسفالت راه‌های روستایی به طول ۳۰ کیلومتر در هفته دولت و همچنین دهه فجر با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از افتتاح پروژه لکه گیری، درزگیری، آسفالت گرم، آسفالت حفاظتی، بوگسیل، بتن غلطکی و بازیافت شهرستانهای جنوب غربی استان شامل کرمانشاه، اسلام آباد غرب، قصرشیرین، گیلان‌غرب، سرپل‌ذهاب و دالاهو به طول ۳۰ کیلومتر با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال در دهه فجر خبر داد.

کرمی گفت: همچنین تکمیل زون ۲،۳،۴ محوطه به همراه تکمیل دیوار محوطه پایانه مرزی پرویزخان در شهرستان قصرشیرین به طول ۳۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در دهه فجر انجام خواهد شد.

وی از احداث پاسگاه پلیس راه کرمانشاه -خسروی در محور کرمانشاه- اسلام آباد غرب به طول ۶۶۰ مترمربع و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در دهه فجر خبر داد.

کرمی گفت: همچنین تعمیرات اساسی پایانه مرزی خسروی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در هفته دولت انجام خواهد شد و پروژه بازنگری پایانه مرزی خسروی جهت ایام اربعین شامل احداث گیت، سرویس بهداشتی سیار و … در هفته دولت با اعتبار نیم میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

این مسئول افزود: سایت‌های موقت مرزهای سه گانه شامل شوشمی، شیخ صله، سومار در شهرستان‌های پاوه، ثلاث باباجانی و گیلانغرب در دهه مبارکه فجر افتتاح می‌شود و اکنون در حال مناقصه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از افتتاح پروژه لکه گیری، شانه سازی و روکش آسفالت محورهای بیستون-سنقر، سنقر- قروه به طول ۸ کیلومتر با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد و گفت: احداث راهدارخانه و ساختمان مرکز شهرستان دالاهو با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و به طول ۲۹۴ مترمربع در دهه فجر در صورت تأمین اعتبار افتتاح خواهد شد.

کرمی از احداث راهدارخانه و ساختمان مرکزی شهرستان سرپل ذهاب به طول ۲۹۴ مترمربع و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در صورت تأمین اعتبار در دهه فجر خبر داد همچنین ساختمان راهدارخانه هجیج شهرستان پاوه در محور پاوه- هجیج با اعتبار ۵۵ صدم میلیارد ریال و ۶۰۰ متر مربع در صورت تأمین اعتبار در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی از احداث تقاطع غیر همسطح ایوان- گیلانغرب به طول ۳ کیلومتر و اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در صورت تأمین اعتبار در دهه فجر خبر داد.

این مسئول بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت محور اسلام آبادغرب، شاهبداغ و قلاجه در محورهای بیستون- سنقر و سنقر- قروه به طول ۸ کیلومتر و اعتبار ۱۲ میلیارد ریال در طول دهه فجر خبر داد.

وی عنوان کرد: همچنین راهدارخانه و ساختمان مرکزی شهرستان اسلام آباد غرب به طول ۲۹۴ مترمربع و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در صورت تأمین اعتبار در دهه فجر احداث خواهد شد.

کرمی خاطر نشان کرد: اجرای ۸۰ درصد پروژه مجتمع خدماتی رفاهی در بخش خصوصی در محور ماهیدشت- کرمانشاه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال اواخر تابستان در دستور کار است همچنین ۹۰ درصد از عملیات اجرایی فاز یک مجتمع خدمات رفاهی بخش خصوصی واقع در محور کوزران-جوانرود با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در تابستان خبر داد.

وی تصریح کرد: اجرای ۹۵ درصد از کل عملیات اجرایی فاز یک مجتمع خدمات رفاهی بخش خصوصی در سرپل ذهاب- گیلانغرب با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در تابستان انجام خواهد شد.​

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز