خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

تجمع رانندگان پایانه مرزی ایلام به دلیل بیکاری ناشی از شیوع کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۴۳۷

صبح امروز رانندگان ناوگان اتوبوس‌های مرز مهران دست به تجمع زدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از رانندگان ناوگان مسافری بری مرز مهران مقابل اداره کل حمل و نقل و پایانه استان ایلام دست به تجمع زدند.

این رانندگان دلیل اعتراض و تجمع خود را مشکلات بیکاری ناشی از شیوع بیماری کرونا عنوان کردند.

آنها می گویند دو ماه است که حقوق و بیمه خود را دریافت نکرده‌اند و در این شرایط سخت اقتصادی که تورم کمر اقشار ضعیف را شکسته بدون حقوق و مزایا زندگی خود را سپری می کنند.

این رانندگان با دست نوشته‌هایی که بر روی آن نوشته شده بود "به دادمان برسید" از عدم دریافت حقوق خود ابراز نارضایتی کردند.

مدیرکل پایانه و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام در این باره به خبرنگار ایلنا، گفت: حدود ۱۰۰ نفر از رانندگان اتوبوس و سواری که در مرز مهران مشغول فعالیت هستند به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مرز حقوق و مزایایی دریافت نکرده‌اند و در راستای همین موضوع به این اداره کل مراجعه کردند که شخصا پای درد دل آنها نشستم.

نورالله دلخواه تاکید کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته با اتحادیه شرکت‌های مسافربری، آنها قول دادند به هر کدام از این رانندگان مبلغ پانصد هزار تا یک میلیون تومان بصورت تسهیلات قرض الحسنه کمک کنند.

وی افزود: تاکنون برای دریافت بیمه بیکاری این رانندگان دو بار با صندوق بیمه بیکاری مکاتبه کرده‌ایم و در صدد آن هستیم با پیگیری‌های انجام گرفته آنهایی که به علت شیوع کرونا در مرز مهران از کار بیکار شده‌اند بیمه بیکاری دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز