خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی یزد:

بارندگی در مناطق شرقی استان ادامه دارد/ دوشنبه روز مناسبی برای سمپاشی زمین‌های کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۴۰۶

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد با اشاره به وضعیت جوی استان گفت: بارندگی ها در مناطق شرقی استان ادامه خواهد داشت و با خروج این سامانه برای فردا جوی آرام در استان حاکم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، حمدی زارع اظهار داشت: امروز در ساعات بعد از ظهر و شب در ارتفاعات شیرکوه، مناطق شمالی و شرقی استان رگبار و رعد و برق پراکنده پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه برای فردا افزایش دما پیش بینی شده ادامه داد: از بعد از ظهر سه شنبه تا چهار شنبه شب رگبار باران بویژه در ارتفاعات و مناطق شرقی پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد با بیان اینکه تا اواسط روز سه شنبه در بیشتر نقاط استان جو نسبتا آرامی حاکم خواهد بود اضافه کرد: از بعد از ظهر سه شنبه تا پیش از ظهر چهار شنبه عمدتا در نیمه جنوبی استان در شهرستان های خاتم، بافق و بهاباد نیز رگبار و رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه در سایر مناطق استان نیز بارش پراکنده دور از انتظار نیست عنوان کرد: با توجه به تغییرات قابل ملاحظه الگوی نقشه های جوی فصل بهار، باغداران و کشاورزانی که قصد سمپاشی مزارع و باغات را دارند می توانند طی روز دوشنبه نسبت به سمپاشی و محلول پاشی باغات و مزارع خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز