خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب اسفراین:

عامل به آتش کشیدن 4 عضو یک خانواده دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۳۵۵

دادستان عمومی و انقلاب اسفراین گفت: متهم به قتل 4 عضو یک خانواده در این شهرستان به دام پلیس افتاد.

به گزارش ایلنا، محسن کریمی گفت: یک نفر متهم در خصوص موضوع آتش‌سوزی منجر به مرگ 4 عضو یک خانواده در شهرستان اسفراین خراسان شمالی دستگیر شد.

کریمی گفت: حسب گزارش مراجع انتظامی بهمن ماه سال گذشته 4 عضو یک خانواده بر اثر وقوع حریق جان خود را از دست دادند که پس از انجام تحقیقات تکمیلی بروز تحریق عمدی و وقوع جنایت قتل به عنوان یکی از فرضیه های اصلی مورد بررسی و در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این پرونده در یکی از شعب بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان در دست رسیدگی است و یک مرد به عنوان مظنون و متهم به قتل، دستگیر شد که تحقیقات تکمیلی درخصوص ماهیت و ابعاد مختلف این ماجرا کماکان ادامه دارد.

دادستان عمومی وانقلاب اسفراین گفت: متهم با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندانی شد که اخبار تکمیلی در این خصوص متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب اسفراین چند ماه گذشته در مجموع چهار فقره قتل در شهرستان اسفراین به ثبت رسیده که عمدتا بر اثر عصبانیت و خشم و خشونت ناشی از آن به وقوع پیوسته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز