خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کانون پرورش فکری یزد خبر داد:

تولید ۸۵۶ فیلم در کانون پرورش فکری استان یزد

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۳۲۵

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با اشاره به فعالیت پیک امید مجازی کانون گفت: ۸۵۶ فیلم در کانون پرورش فکری استان یزد در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در راستای اجرای طرح پیک امید مجازی در طول ایام نوروز تولید شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، سید حسین پیغمبری، اظهار داشت: آغاز بکار فعالیت پیک امید مجازی کانون پرورش فکری از نیمه دوم اسفند ماه ۱۳۹۸ الی ۲۵ فروردین ماه سال جاری با تولید ۳۵۷ فیلم فرهنگی بود.

وی ادامه داد: این تولیدات در رشته های کاردستی، بازی، قصه‌گویی مربیان و اعضا، اریگامی، فعالیت علمی و تولید ۳۲۴ فیلم شامل آموزش تکنیک‌های نقاشی، عکاسی، انیمیشن، فیلم کوتاه، پیام‌رسانی عروسکی، سرود و موسیقی، نمایش، تصویرگری، پوستر به انجام رسید.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با اشاره به تولید آثار ادبی پیک امید مجازی اضافه کرد: ۱۸۴ فیلم ادبی شامل شعر و شعرخوانی، داستان، معرفی و روخوانی کتاب، تحقیق و پژوهش، متن ادبی، گلستان‌خوانی و جدول نیز تولید شد.

وی با بیان اینکه با ۲ فراخوان قصه‌گویی در بخش ‌های بزرگ‌سال و ۹۰ ثانیه‌ای رسالت خود مبنی بر پربار کردن اوقات فراغت کودکان در قالب اجرای طرح پیک امید مجازی در ایام خانه ماندن به انجام رساندیم افزود: در بخش ادبی نیز کارگاه مجازی شاهنامه‌ خوانی با ۹۰ کاربر تشکیل شد.

پیغمبری بیان داشت: همچنین ۳ بار مشاعره، ۴ بار آشنایی با متون‌کهن نظیر خوانش حکایات سعدی، ۳ فایل صوتی آموزش معانی و خوانش شاهنامه از دیگر فعالیت‌های کارگاه‌های ادبی کانون یزد در این ایام بود.

به گفته وی در یک ماه اخیر فعالیت‌های فرهنگی چشمگیری از سوی کانون در سطح استان انجام شد که بارگذاری ۱۰۰ عنوان فیلم آموزشی در صفحه مجازی کانون استان به آدرس kanoonparvaresh_yazd بخشی از فعالیت ها است ضمن اینکه مربیان، کودکان و نوجوانان نیز توانستند فعالیت‌های خود را برای بهره‌مندی دیگران در این صفحه به اشتراک بگذارند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد افزود: ۴۰ اثر نقاشی، از اعضای مراکز کانون یزد نیز در فراخوان مهرواره نقاشی، عکس و فیلم کوتاه با عنوان «بهار در خانه» برای مخاطبان ۴ تا ۱۸ سال منتشر و ارائه شد.

به گزارش ایلنا، آثار مربیان و تولیدات کانون در قالب طرح «پیک امید مجازی» از مسیر صفحه پیک امید در پرتال کانون به نشانی  omid.kpf.ir  قابل دسترسی است و این آثار به صورت آنلاین برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها نمایش داده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز