خبرگزاری کار ایران

فرماندار مشهد خبر داد:

۸۴ درصد مردم حاشیه شهر مشهد غربالگری سلامت شدند

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۳۰۶

فرماندار مشهد گفت: ۸۴ درصد مردم حاشیه شهر و بیش از ۳ میلیون نفر از همشهریان مشهد در بحث کرونا، غربالگری سلامت شده اند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از مشهد، سیدمحمدرضا هاشمی در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش که به میزبانی اداره ناحیه ۶ مشهد برگزار شد، گفت: از آغاز شیوع ویروس منحوس کرونا، اقدامات مطلوب و موثری در ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا در شهرستان مشهد انجام شده است که جا دارد از زحمات کادر پزشکی بعنوان مدافعان سلامت و همراهی خوب مردم مشهد تقدیر کنیم و همچنان از مردم عزیز مشهد خواهشمندم بر رعایت بیشتر مراقبت ها و پروتکل‌های بهداشتی مداومت کنند. 

فرماندار مشهد با اشاره به اینکه همراهی و همکاری مردم بزرگترین نقطه مثبت در کنترل  ویروس کرونا است، گفت: ۹۸ درصد مردم روستاهای مشهد ، ۸۴ درصد مردم حاشیه شهر و بیش از ۳ میلیون نفر از همشهریان عزیز در بحث کرونا، غربالگری سلامت شده اند .

هاشمی در بخش‌مشکلات ارائه شده توسط مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ در این شورا بیان داشت: دستورات لازم در جهت بررسی جانمایی و استانداردهای جایگاه CNG واقع در میدان ۸ شهریور در انتهای هفت تیر با توجه به مجاورت ۱۷ مرکز آموزشی و رفاهی با جمعیت آماری بیش از ۶ هزار دانش آموز ، صادر خواهد شد و درجهت نصب پل هوایی در بلوار نماز ( بین نماز ۱۲ و ۱۴) پیگیری‌های لازم در شورای ترافیک انجام خواهد شد . 

وی در خصوص پروژه نیمه تمام آموزشی بلوار نماز نیز گفت: از ظرفیت خیرین مدرسه ساز و واحد نوسازی مدارس میتوان در جهت تکمیل اینگونه بناهای نیمه تمام استفاده کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز