خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی فارس خبر داد:

2 میلیون و 850 هزار متر مربع زمین جهت اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۲۳۲

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: تاکنون افزون بر 2 میلیون و 850 هزار متر مربع زمین جهت اجرای طرح اقدام ملی در استان فارس اختصاص یافته و این رقم قطعا در روزهای آینده افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی فارس، جعفر زاهدی افزود: این مقدار زمین تاکنون برای 16 شهرستان از استان فارس در نظر گرفته شده که تامین زمین برای دیگر شهرستانها در دستورکار قرار دارد و به سرعت برای شهرستان‌های باقی مانده نیز زمین تامین خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس اذعان داشت: تامین زمین تاکنون برای شهرهای آباده ، اقلید، خرمبید، بوانات، نی ریز، داراب ، زرین دشت ، فسا، استهبان، خرامه، جهرم، قیر و کارزین ، فیروز آباد، کوه چنار، کازرون و ممسنی پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: سهم استان فارس در طرح اقدام ملی مسکن ، 48 هزار و 727 واحد است و تاکنون 39 هزار و 921 نفر در این طرح ثبت نام کرده اند.

وی اظهار داشت: 25 هزار واحد از سهم استان فارس در این طرح در شهر جدید صدرا و ما بقی در سایر شهرهای این استان احداث خواهد شد.

زاهدی، یکی از اولویت های اصلی اداره کل راه و شهرسازی فارس در سال 99 را اجرای طرح اقدام ملی مسکن دانست و بیان کرد: مراحل اجرای این طرح شامل: تامین زمین، عقد قرارداد و پیگیری احداث مسکن تا مرحله واگذاری به متقاضیان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز