خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی البرز:

همراهی 27 مالک حامی کودک با پویش همدلی در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۹۵۰

مدیرکل بهزیستی البرز گفت: در پویش همدلی تاکنون 27 نفر از مالکان ساختمان مهدهای کودک در سطح شهرستانهای استان نسبت به بخشش اجاره بهاء اقدام کردند.

به گزارش ایلنا، اسدالله حیدری با اشاره به راه اندازی پویش همدلی در استان البرز در جمع خبرنگاران گفت: با عنایت به ارائه خدمات به حدود13 هزار کودک شش ماهه تا  شش ساله در 270  مهدکودک بهزیستی  و تعطیلی مهدهای کودک استان از 4 اسفندماه به دلیل ویروس کرونا، تعدادی از مهدهای کودک در زمینه پرداخت اجاره بهاء با مشکلات عدیده ای مواجه شده‌اند. 

اسدالله حیدری افزود: در این راستا سازمان بهزیستی با راه اندازی پویش همدلی در راستای بخشش اجاره بهای مهدهای کودک توسط مالکین دلسوز اقدام کرد.

وی ادامه داد: در این پویش تاکنون  27 نفر از مالکان ساختمان مهدهای کودک در سطح شهرستانهای استان نسبت به بخشش اجاره بهاء اقدام کردند که به تفکیک در شهرستان کرج 9 مورد، فردیس 11 مورد، ساوجبلاغ  4 مورد ، نظرآباد 3 مورد همکاری و مساعدت داشته اند.

 مدیرکل بهزیستی استان ضمن تقدیر از مالکان محترم اظهار امیدواری کرد که طی روزهای آتی همچنان شاهد پیوستن مالکین سایر مهدهای کودک به پویش همدلی در راستای حمایت از سرمایه گذاران حوزه کودک باشیم.

این مقام مسئول در پایان گفت : بهزیستی استان در فرصت مناسب و بعد از پایان یافتن ویروس کرونا با اهدای نشان «حامی کودک» و لوح تقدیر از توجه و بخشش مشارکت کنندگان در این طرح  تقدیر خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز