خبرگزاری کار ایران

غربالگری بیش از ۲۵۰ هزار نفر در پایگاه بازرسی سلامت هلال احمر مشهد مقدس

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۹۰۲

رئیس جمعیت هلال احمر مشهد مقدس از غربالگری بیش از ۲۵۰ هزار نفر در طرح تب سنجی در پایگاه های هلال احمر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سید جمال زرگر با بیان این خبر گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و در جهت پیشگیری از ویروس کرونا در ورودی های شهرستان مشهد تست غربالگری و تب سنجی توسط اعضای جمعیت هلال احمرمشهد مقدس صورت گرفت.

وی بیان کرد: ۲۵۰ هزار و ۷۸۴ نفر توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر مشهد مقدس تست غربالگری و تب سنجی انجام شد.

وی اظهار کرد: این طرح از ۲۶ اسفندماه سال قبل آغاز و تا ۱۴ فروردین سال جاری ادامه یافت و ۵ پایگاه بازرسی سلامت در سطح مشهد مقدس برای انجام پایش، غربالگری و تب سنجی برپا شد.

وی با اشاره به فعالیت های نیروهای جمعیت هلال احمر مشهد مقدس اظهار کرد: روزانه ۴۷۶ عضو که شامل پرسنل ، امدادگران، نجاتگران، جوانان و داوطلب میشود برای خدمت رسانی در پایگاه های بازرسی سلامت حضور یافتند.

زرگر خاطر نشان کرد: از ابتدای طرح بیش از ۸۷ هزار و ۵۸۷ خودرو تست را انجام دادند که متاسفانه ضمن اعلام مکرر و درخواست از هموطنان عزیز آمار بسیار بالایی می باشد.

وی ادامه داد: بیشترین آمار تردد خودروها در روز ۹ فروردین ماه بوده که بیش از ۹ هزار و ۷۰۰ خودرو می باشد.

رییس جمعیت هلال احمر مشهد مقدس ضمن تشکر از خیرین گفت: هزارو ۵۰۰ عدد ماسک تنفسی توسط تعدادی از خیرین به جمعیت هلال احمر اهدا و این ماسک ها به همراه پک های بهداشتی به مناطق حاشیه شهر توزیع می شود.

زرگر اظهارکرد: ضدعفونی و گند زدایی معابر و خیابان ها نیز توسط خانه های داوطلب در مناطق حاشیه شهر و روستاها نیز انجام گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز