خبرگزاری کار ایران

شورای عالی عشایر و توسعه روستایی تاسیس شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۸۸۹

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از تاسیس شورای عالی عشایر و توسعه روستایی خبر داد و گفت: این شورای عالی، سیاستگذاری، برنامه‌ریزی راهبردی و نطارت بر فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در امور اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مناطق روستایی و عشایری کشور را برعهده دارد.

به گزارش ایلنا، محمد امید در این باره اظهار داشت: رئیس جمهور تصویب‌نامه شورای عالی اداری در خصوص تشکیل شورای عالی عشایر و توسعه روستایی را ابلاغ کرد.

وی افزود: بر اساس پیگیری‌های معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و به استناد مصوبه یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای عالی اداری به منظور هماهنگی در سیاستگذاری، برنامه ریزی و رسیدگی به امور روستایی و عشایری در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، شورای عالی عشایر و توسعه روستایی تأسیس شد.

امید گفت: شورای عالی عشایر و توسعه روستایی، سیاستگذاری، برنامه‌ریزی راهبردی و نظارت بر فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در امور اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مناطق روستایی و عشایری کشور را بر عهده داشته و تقویت اقتصاد این مناطق و یکپارچه‌سازی ظرفیت نهادهای عمومی غیردولتی، خیرین و موسسات خیریه و سازمان‌های مردم نهاد از رویکردهای اساسی این شورا است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور افزود: در این شورا که با حضور وزیران وزارتخانه‌ها و رؤسای سازمان‌های ذیربط تشکیل می‌گردد؛ معاون اول رئیس جمهور ریاست شورا را عهده‌دار بوده و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به عنوان دبیر شورا تعیین شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز