خبرگزاری کار ایران

مهدی زاده مقدم مطرح ‌کرد؛

جلوگیری از تعطیلی ۳۱۸ واحد صنعتی خراسان رضوی در سال گذشته/ دستگاه قضایی پشتوانه تحقق جهش تولید صنعتگران است

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۸۷۹

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی با تأکید بر تداوم پیگیری های مسائل حقوقی صنعتگران در سال جدید، دستگاه قضایی را پشتوانه تحقق اهداف جهش تولید در حوزه صنعت دانست.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم در بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی چناران، اظهار کرد: حمایت های مؤثر حقوقی و قضایی از سوی مجموعه قضایی استان با رویکرد پیشگیرانه، باعث صیانت از حقوق صنعتگران و استفاده حداکثری از همه ظرفیت ها برای صاحبان صنعت شده است.

وی با اشاره به اهمیت مسئله تولید واشتغال و کارآفرینی، افزود: نگاه دستگاه قضایی در همراهی با سایر ارکان دولت به این مسائل، همواره حمایتی و اقدامات موثری برای صنعتگران رقم خورده و در سال 98 از تعطیلی 318 واحد صنعتی در استان جلوگیری شد. 

مهدی زاده مقدم با بیان اینکه کمیسیون حل اختلاف صنعت و حمایت از سرمایه گذاری مشروع سبب رشد تولید و اشتغال شده، ادامه داد: این کمیسیون باعث شده تا مسائل صنعتگران هم در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود و هم از تحمیل هزینه های مازاد به آنان جلوگیری کند و در سال گذشته طی 470 نشست در این کمیسیون، یک هزار و 518 مصوبه در جهت حمایت از واحدهای صنعتی صادر شد.

وی با اشاره به شعار سال جهش تولید که توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نامگذاری و تبیین شد، اظهار کرد: صنعتگران امسال هم به مانند گذشته پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی را نقشه راه خود برای رسیدن به توانمندی و تولید بیشتر ترسیم کردند و رهنمودهای های ایشان را در آغاز دهه پنجم و در گام دوم انقلاب اسلامی برای توسعه و پیشرفت قرار دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز