خبرگزاری کار ایران

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۸۲۸

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از دستگیری جاعلی حرفه‌ای در کرمانشاه با عناوین اتهامی متعدد خبر داد.

به گزارش ایلنا، شهرام کرمی با بیان اینکه این فرد در هفته‌های گذشته به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در کرمانشاه شناسایی و دستگیر شد، اظهار کرد: جعل اسکناس های رایج خارجی و مهر بانک‌های دولتی و خصوصی و دستگاه‌های مختلف اجرایی از جمله اقدامات مجرمانه صورت گرفته توسط این متهم است.

وی تصریح کرد: همچنین متهم با توجه به تسلطی که به دو زبان خارجی داشت، اقدام به جعل مهر چند سفارتخانه خارجی از جمله سفارتخانه فرانسه کرده و از این راه کلاهبرداری می‌کرد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه متذکر شد: این شخص که دوره خلبانی و یک ترم پزشکی را در کشور اوکراین گذارنده، در چند استان کشور با اسامی همچون سامان و عبدالله و عناوینی مانند دکتر و خلبان از مردم کلاهبرداری می‌کرده و شکایتی نیز در این رابطه از این متهم ثبت شده است.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی دادسرا، مدعی العموم کرمانشاه افزود: در زمان دستگیری این شخص دو قبضه کلت کمری به همراه تعدادی مهمات از وی کشف و ضبط شد.

وی یادآورشد: پرونده این متهم در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه درحال رسیدگی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز