خبرگزاری کار ایران

بختیاری خبرداد:

بهره برداری از سه مدرسه تازه ساخت درسال تحصیلی آتی در قرچک

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۷۲۹

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: به همت و مساعدت خیرین نیک اندیش سه مدرسه تازه ساخت در قرچک به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا بختیاری ظهر امروز در حاشیه بازدید از مدارس در حال ساخت خیرساز دربانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساخت و تجهیز مدارس یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که در هر شهرستان انجام می شود و به امید خدا در سال تحصیلی آتی چندین مدرسه در شهرستان به بهره برداری می رسد.

 وی گفت: شهرستان قرچک که از  شهرستان‌های  پرتراکم استان تهران است که از کمبود فضای آموزشی رنج می برد با افتتاح مدارس در حال ساخت شهرستان تا حدودی مشکل فضای آموزشی کاهش می‌یابد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک افزود: مدرسه شهرک گلها تکمیل شده و در سال تحصیلی آینده  به مدار آموزشی شهرستان اضافه می‌شود.

وی اظهار کرد:  دو مدرسه عترت و پروژه خیرساز  دربانی به خاطر تعطیلی پروژه،  بنابر دستورالعمل ستاد مبارزه کرونا تعطیل شده و این پروژه ها از پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصدی برخوردار هستند و تا ابتدای مهر ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان داشت: شهرستان قرچک در سال گذشته  بیش از ۵۳ هزار دانش آموز را ساماندهی کرده است و  در سال جاری نیز با رشد ۴ درصدی دانش آموزان مواجه هستیم.

بختیاری در ادامه گفت: در حوزه ساخت و ساز مدرسه در شهرستان به همت خیرین نیک اندیش اقدامات خوبی انجام شده است که در روستایی امین آباد  قرارداد ساخت مدرسه خیری روستای به امضا رسیده  است و شهرک نگارستان با اعتبارات دولتی  نیز پیشرفت ۱۵ درصدی دارد.

 وی در پایان گفت: شهرستان قرچک از شهرستان‌های کم برخوردار است و نیاز به حمایت پشتیبانی خیرین نیک اندیش دارد از همه خیرین که در حوزه مدرسه سازی فعالیت می کنند تقاضا داریم در این اقدام خداپسندانه مدیریت آموزش و پرورش را یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز