خبرگزاری کار ایران

دبیر هماهنگی بانک های یزد :

چک های برگشتی مشمول قوانین ممنوعیتی نیست

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۶۱۹

دبیر شورای هماهنگی بانک های استان یزد با اشاره به نقش بانک ها در کمک به تحقق شعار سال جهش تولید گفت: در سال جدید برای بهبود وضعیت اقتصادی و تحقق شعار جهش تولید، ۷۵ هزار میلیارد تومان اعتبار در اختیار بانک‌های کشور اختصاص یافت .

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدرضایی با اشاره به اینکه پارسال مجموع بانک‌های استان ۹۸ و نیم درصد از اعتبارات خود را به صورت تسهیلات در بخش اقتصادی استان هزینه کرده اند اظهار داشت: از مجموع ۲۷۵ هزار میلیارد تومان اعتبارات این بانک‌ها ۲۶۳ هزار میلیارد تومان به تعهدات بانک‌ها اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه دولت در سال جدید برای بهبود وضعیت اقتصادی  ۷۵ هزار میلیارد تومان اعتبار از سوی بانک مرکزی اختصاص یافته است، افزود: این اعتبارات با هدف تحقق جهش تولید به صورت تسهیلات به تولید کنندگان اختصاص خواهد یافت.

دبیر شورای هماهنگی بانک های استان یزد همچنین درباره حمایت از کسب و کار‌های زیان ده در زمان کرونا گفت: صاحبان این حرف که چک‌ های آنان در ماه‌ های فروردین ماه ۹۸ تا پایان اردیبهشت ماه برگشت خورده باشد بانک ‌ها موظفند طبق قانون ثبت و به مرکز اعلام کنند ولی این چک ‌ها را مشمول قوانین ممنوعیتی خود قرار ندهند.

وی با اشاره به اینکه اعتبار استان یزد به زودی مشخص خواهد شد بیان داشت: به رغم اینکه وضعیت کشور هم به لحاظ تحریم ‌ها و هم شرایط کرونایی سخت به نظر می ‌رسد، اما جهش تولید در این سال عملی است و رسیدن به آن دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز