خبرگزاری کار ایران

الله‌وردیان خبرداد؛

کشف بیش از ۳۷ کیلوگرم مواد مخدر در مراغه

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۶۱۱

فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۳۷ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سرهنگ رمضان الله‌وردیان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر بناب و پشتیبانی اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی از فعالیت فردی که به صورت عمده در زمینه قاچاق مواد مخدر فعالیت می‌کرد مطلع شده و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با شناسایی کامل مسیر عبور این سوداگر مرگ و نوع خودرو وی با هماهنگی های لازم، خودرو وی را در یکی از محورهای  این شهرستان شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه توقیف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از خودروی متهم، ۳۷ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود کشف و متهم دستگیر شده  با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی مراغه با بیان اینکه سامانه‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ در اختیار شهروندان برای اعلام موارد مشکوک درباره مواد مخدر قرار دارد افزود: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر از اولویت های نیروی انتظامی است و پلیس و دستگاه قضایی، با جدیت هر چه تمام با اخلال گران و برهم زنندگان امنیت اجتماعی و تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد کرده و برای تحقق امنیتی مطلوب اسلامی، از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز