خبرگزاری کار ایران

سعیدی به ایلنا خبرداد:

آب و برق 7 روستای کرمان بر اثر سیل قطع شد/ خسارت سیل به کشاورزی و باغات منطقه/ برآورد خسارت‌ها تا سه روز آینده

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۵۸۸

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان گفت: آب 4 روستا و برق 3 روستای شهرستان کرمان بر اثر سیل دو روز اخیر قطع شده است.

مجید سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این باره اظهار داشت: بر اثر بارندگی‌های سیل آسای اخیر آب 4 روستا و برق 3 روستای شهرستان کرمان در منطقه "کشیت" گلباف و "جهر" شهداد قطع شده و آبرسانی سیار در مناطق سیل زده آغاز شده وتلاش برای وصل کردن آب و برق به شبکه در این روستاها ادامه دارد.

سعیدی افزود: به جز تخریب برخی از راه‌های خاکی روستایی در بخش‌های شهداد وگلباف کرمان، تمامی راه‌های مناطق سیل زده باز است و تردد در آنها جریان دارد.

وی عنوان کرد: سیل در شهدا و گلباف کرمان به بخش کشاورزی، دامی، باغ‌ها و مزارع، بندهای‌های خاکی، راه‌ها، تاسیسات آب و برق و واحدهای مسکونی خسارت وارده کرده که کارشناسان در حال برآورد خسارت ها هستند و میزان آن تا سه روز آینده اعلام خواهد شد.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری کرمان از امداد رسانی گروه‌های جهادی، هلال احمر و نیروهای سپاه، بسیج در مناطق سیل زده خبر داد و افزود: در اجرای رزمایش کمک مومنانه به همت سپاه ثارالله پخت و توزیع سه روز غذای گرم و ارسال مواد بهداشتی به این مناطق ادامه دارد.

سعیدی توزیع 136 تخته چادر، 354 تخته موکت، 41 بسته غذایی یک ماهه، 611 پتو ، 4تن اقلام بهداشتی و زیستی و 1300 بسته آب معدنی را از جمله کمک ها در مناطق سیل زده شهرستان کرمان اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز