خبرگزاری کار ایران

برگزاری رژه خدمت‌رسانی یاوران سلامت ارتش در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۳۳۲

آیین «رژه خدمت» مدافعان وطن و یاوران سلامت با حضور استاندار کرمانشاه امروز جمعه- 29 فروردین -برای بزرگداشت روز ارتش و تقدیر از ظفرمندان همیشه پیروز در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب  گفت: ایران اسلامی با حماسه آفرینی قهرمانان و دلیران انقلابی و‌ مومن ارتش و‌ سایر نیروهای مسلح این افتخار را دارد که تمامی توطئه های دشمنان انقلاب و‌نظام را خنثی کند. 

وی افزود :ارتش سرافراز با رشادت های بی نظیر، مجاهدت های خالصانه و ایثار دلاوران و غیورمردان ولایتمدار و انقلابی خود در هشت سال دفاع مقدس کارنامه درخشان و‌ قابل ستایشی در تاریخ ثبت و برای دفاع از وطن، مردم و آرمان های انقلاب اسلامی ده ها هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

بازوند به همدلی ارتش و مردم ابتدای انقلاب ۵۷ اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: همه به یاد داریم در ابتدای انقلاب شعار ارتش فدای ملت مطرح شد و امروز پایبندی ‌و‌ تعهد به این شعار را بعد از ۴۱ سال در تمامی عرصه ها شاهد هستیم و فدا شدن ارتش برای ملت را دیده ایم چه در بحران ها و چه در دفاع از این مرز و بوم.

مقام ارشد استان با بیان اینکه  دلاورمردان ارتش سرافراز با نقش آفرینی موثر و خدمت رسانی عاشقانه، خالصانه و با دانش و با تجربه در بحران های زلزله، سیل سبب آرامش و اطمینان مردم شدند، گفت: امروز نیز در مقابله و مبارزه با شیوع کرونا با بهره مندی از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود برای حفظ سلامت عموم و خدمت به مردم پای کار آمده است که شایسته تقدیر است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری ارتش منظم، محکم، منضبط و ممتاز،  امروز یک سرمایه و اندوخته برای ملت است و در چشم مردم عزیز است و مردم نیز قدرشناس زحمات، مجاهدت ها و ایثار ارتشیان هستند.

 نمونه‌هایی از تجهیزات رفع‌آلودگی، بیمارستان‌های سیار، خودروهای طراحی و بهینه شده و کمک‌های مومنانه کارکنان ارتش برای امدادرسانی به ملت شریف ایران در مبارزه با ویروس کرونا به رژه درآمد و تجهیزات حاضر در سازمان رژه بلافاصله پس از عبور از جایگاه، برای اقدامات مردم‌یاری به مناطق کم برخوردار و دورافتاده اعزام خواهند شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز