خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک استاندار البرز به مناسبت روز ارتش

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۳۰۱

استاندار البرز با صدور پیامی، روز ارتش را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، در متن این پیام از سوی عزیزالله شهبازی آمده است:۲۹  فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور رشادت‌های دلیر مردانی است که روزگاری از پشت خاکریز از کیان و ناموس ایران اسلامی شجاعانه دفاع کردند و با دستانی خالی و دلی سرشار از عشق به میهن، بدون هیچ چشم داشتی، سینه سپر کردند و لبیک گویان به فرمان رهبرشان صف های طویل دشمنان را در هم شکستند.

اکنون ارتش کارآزموده جمهوری اسلامی ایران به برکت فرماندهی خردمندانه رهبر معظم کل قوا، پاسدار امنیت استقلال و تمامیت ارضی وطن است. 

امروز با عنایت الهی در گام دوم انقلاب اسلامی در سایه خودباوری و خوداتکایی با بهره گیری از نیروهای دلسوز، متخصص و آموزش دیده و به مدد تجهیزات نوین نظامی و دفاعی دنیا ارتشی عزتمند، باورمند، مقتدر وصلح طلب  برای دفاع در مقابل توطئه استکبار جهانی و صهیونیست  در منطقه داریم.

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز باشکوه را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، پرسنل خدوم ارتش، امت شهید پرور تبریک و خانواده های شهدای ارتش تهنیت عرض کرده و از خداوند منان توفیق هرچه بیشتر ارتش سر افراز و غرور آفرین جمهوری اسلامی ایران را در حفظ و حراست از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان، ایران را خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز