خبرگزاری کار ایران

در یک سال گذشته انجام شد؛

پذیرش 42 هزار و 706 شهروند قزوینی در اورژانس اجتماعی بهزیستی

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۲۵۰

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان قزوین گفت: ۴۲ هزار و ۷۰۶ شهروند قزوینی از یک سال گذشته تاکنون در مراکز اورژانس‌های اجتماعی استان پذیرش و تحت حمایت و اقدامات مراقبتی سازمان قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدی حقیقی با اعلام این خبر گفت: راه‌اندازی و تعدد مراکز اورژانس اجتماعی در شهرستان‌های استان قزوین (هشت مرکز) باعث شده تا روند شناسایی افراد آسیب دیده افزایش یابد.

وی با بیان اینکه مشکل خیلی از افراد آسیب دیده در همان مراحل ابتدایی با مداخله بهزیستی برطرف می‌شود، اظهار داشت: در همین مدت ۶ هزار و ۸۴۹ فرد آسیب دیده‌ از خدمات و حمایت اورژانس‌های اجتماعی برخوردار شده و مدتی تحت پوشش این سازمان قرار گرفته‌اند.

حقیقی به وضعیت زنان سرپرست خانوار استان قزوین اشاره کرد و گفت: ۲ هزار و ۳۱۱ زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی هستند که البته تعدادی نیز پشت لیست بوده و در انتظار ورود به چرخه حمایت این سازمان قرار دارند.

این مسئول در خصوص توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و خروج این افراد از چرخه حمایت سازمان گفت: هرساله ۱۰ درصد از زنان سرپرست خانوار در استان قزوین به دلیل اشتغال و یا ازدواج مجدد توانمند شده و از چرخه حمایتی سازمان بهزیستی خارج می‌شوند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان قزوین خاطرنشان کرد: معاونت اجتماعی بهزیستی بر اساس وظایف سازمان به زنان سرپرست خانوار، زنان بی‌سرپرست، بدسرپرست، خشونت دیده، کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و همچنین مهدهای کودک و اورژانس اجتماعی خدمت رسانی می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز