خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان:

۱۰ هزار شغل کشاورزی در کرمانشاه ایجاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۱۴۶

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه با اشاره به رشد ۱۰ درصدی محصولات کشاورزی در استان، گفت: سال گذشته ۱۰ هزار شغل در زمینه های مختلف کشاورزی در کرمانشاه ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، نوربخش حاتمی عنوان کرد: سال گذشته برنامه ای 3 ساله برای تحول بخش کشاورزی در کرمانشاه آغاز و موفقیت های چشمگیری کسب کردیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: برنامه سه ساله تدوین شده بخش کشاورزی استان زیرنظر و مطالعه کارشناسان و صاحبنظران تدوین و افق روشنی برای بخش کشاورزی در آن دیده شده است.

وی عنوان کرد: در سال اول برنامه ۱۰ درصد افزایش تولید و ۱۰ هزار اشتغال ایجاد کردیم.

حاتمی یکی از توفیقات سازمان در سال اول برنامه را کسب رتبه نخست در بهبود فضای کسب و کار در بین دستگاه‌های اجرایی استان دانست و افزود: کسب این رتبه توسط سازمان جهاد کشاورزی استان یک افتخار برای استان بود.

وی به اهداف این سازمان در تولیدات گیاهی محقق شده در سال اول برنامه پرداخت و خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات در مبارزه با آفات و بیماری ها رشد خوبی در تولیدات داشتیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه، افزایش سطح گلخانه ها، ایجاد باغات شیبدار، افزایش سطح کشت زعفران، اجرای تحقیقات اصلاح نژاد دام و ایجاد ۲ واحد هفت هزار راسی دام اصلاح نژادی را از برنامه های محقق شده در سال ۹۸ عنوان کرد.

حاتمی عنوان کرد: در سال گذشته ۷۴ درصد تسهیلات استان کرمانشاه در بخش کشاورزی جذب و اعتبارات بخش مکانیزاسیون ۴۱ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز