خبرگزاری کار ایران

بیرانوند خبرداد:

10 نفر از برگزار کنندگان مجلس ترحیم در ماهشهر بازداشت شدند/ تیراندازی در مجلس ختم

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۰۰۲

فرماندار ماهشهر از بازداشت 10 نفر از برگزار کنندگان مجلس ترحیم در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن بیرانوند ضمن تایید این مطلب گفت: مجلس فاتحه خوانی روز گذشته در ماهشهر برگزار شد و برخی افراد اقدام به تیراندازی در این مجلس کردند که دادستان شخصا وارد عمل شد و با دستور وی نیروی انتظامی ۱۰ نفر از عاملان را دستگیر و بازداشت کرد.

بیرانوند افزود: خانواده فرد متوفی متعهد شده بودند مراسم فاتحه‌خوانی را به صورت گسترده برگزار نکنند، اما به مصوبات ستاد کرونا توجه نکردند به همین دلیل پدر و ۲ نفر از برادران متوفی که از بانیان برگزاری مراسم در این شرایط بودند دستگیر شدند.

بیرانوند گفت: با برگزار کنندگان مراسم‌های عزا که موجب تجمع مردم می‌شوند و همچنین مجالسی که در آن اقدام به تیراندازی می‌شود برخورد خواهد شد.

در ادامه دادستان ماهشهر نیز از شناسایی تعدادی دیگر از عوامل تیراندازی در این مراسم فاتحه‌خوانی خبر داد و گفت: این افراد به زودی دستگیر خواهند شد.

مهدی محمدی افزود: با توجه به نظر کارشناسان بهداشت و درمان در خصوص شیوع سریع ویروس کرونا در مجالس و مراسم‌ها به لحاظ عدم رعایت فاصله اجتماعی، وفق قانون با بانیان هرگونه مراسمی که موجب تجمع مردم شود به علت تهدید علیه بهداشت عمومی به شدت و بدون اغماض برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز